|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

۴۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

به گزارش آخرین به نقل از خبر، هرگز لغت password را به عنوان رمز عبود خود انتخاب نکنید مگر اینکه بخواهید به راحتی در معرض حمله هکرهای قرار بگیرید. در واقع بدترین رمز عبوری که می‌توان انتخاب کرد همین است.

در لیستی که سالیانه SplashData - ارائه کننده نرم افزار مدیریت پسورد- از بدترین پسوردها که بر اساس عمومی‌تر بودن آنها منظم شده ارائه می‌دهد کلمه password در صدر جدول قرار گرفته است. (در ضمن لغت Passw0rd- با استفاده از صفر به جای o خیلی فکر هوشمندانه نیست زیرا این کلمه هم در رده هیجدهم بدترین‌ها قرار گرفته است)
البته این لیست تا حدودی هم قابل پیش بینی است. دنباله‌ای از اعداد و حروف مجاور هم در صفحه کلید: مثل qwertyو 123456 و اسامی معروف انتخاب‌های رایجی هستند. کلمه‌های دیگری هم مثل monkey و shadow همین طور. (که توضیح چرایی انتخاب این لغات کمی دشوار است)
abc123 و trustno1 هم برای سایت‌هایی که به تازگی از کاربرانشان می‌خواهند ترکیبی از حروف و اعداد را برای رمز عبورشان برگزینند، انتخاب پرطرفداری است.
SplashData این لیست را با استفاده از اطلاعات هکرها درباره میلیون‌ها پسوردی که دزدیده‌اند بدست آورده است.
1-password
2- 123456
3- 12345678
4-qwerty
5-abc123
6-monkey
7- 1234567
8-letmein
9-trustno1
10-dragon
11-baseball
12- 111111
13-iloveyou
14-master
15-sunshine
16-ashley
17-bailey
18-passw0rd
19-shadow
20- 123123
21- 654321
22-superman
23-qazwsx
24-michael
25-football
مورگان اسلین، مدیر عامل SplashData از تمامی افراد و شرکت‌هایی که این لغات را برای رمز عبورشان انتخاب کرده‌اند خواسته تا هر چه سریعتر پسورد خود را عوض کنند.
مورگان گفته است: بسیاری از هکرها تنها با چند بار امتحان کردن پسوردهای رایج رمز عبور شما را بدست می آورند.
وی افزود: حتی با وجود تشویق مردم به انتخاب پسوردهای قوی‌تر، هنوز هم خیلی از افراد با انتخاب رمزهای ساده و قابل حدس، خود را در معرض خطر کلاهبرداری و سرقت هویت قرار می‌دهند.
این شرکت در بیانیه‌ای 3 روش را برای انتخاب پسورد امن تر ارائه داده است:
1- استفاده از کاراکترهای بسیار متنوع مانند حروف و اعداد مختلف و در صورت امکان، کاراکترهای خاص در کنار یکدیگر.
2- سعی کنید رمز عبورتان بیش از 8 کاراکتر باشد و در بین لغات کوتاه از فاصله و یا خط تیره استفاده کنید.
3- از یک نام کاربری و رمز عبور یکسان برای همه سایت‌ها استفاده نکنید و از مدیریت پسورد آنلاین برای پیگیری حساب‌های مختلفتان بهره ببرید.
آیا این لیست کمکی به شما کرد؟ آیا شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که باید رمز عبورشان را تغییر دهند؟

  • ۰ نظر
  • ۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۵۹
  • حیـدر کـرار

جهاد نکاح+منجی سلام..

جام دینی: چندی پیش بود که فتوای عجیب به اصطلاح «جهاد نکاح» از سوی برخی مفتی‌های سلفی منطقه مطرح شد و توسط شیخ «محمد العریفی» مفتی مشهور سلفی‌های عربستان سعودی تبلیغ شد.

  • hoda12

Microsoft Office 2007 ویژه حافظه های USB و قابل حمل

نرم افزارهای آفیس برای همه شناخته شده است و نیازی به ارائه توضیحات اضافی نیست. همانطور که میدانید آفیس یکی از پرکاربردترین نرم افزارها می باشد و اگر روی سیستم نصب نباشد مسلما در طول کار با آن با مشکلاتی برخورد خواهید کرد. به هرحال امروزه با افزایش استفاده از حافظه های فلش امکاناتی وارد مصرف شده است که میتواند مشکلات فراوانی را رفع کند. یکی از این مشکلات که نصب نبودن آفیس روی سیستم های مورد استفاده می باشد نیز با داشتن یک فلش مموری و حافظه USB قابل رفع است. دانلودها مجموعه آفیس قابل حمل و مخصوص حافظه های USB را فراهم آورده است که درون این مجموعه نرم افزارهای محبوب آفیس نسخه ۲۰۰۷ یعنی Word ، Excel ، Access  Powerpoint ، Picture Manager ، Clip Organiser و Diagnostics وجود دارد. با دانلود این مجموعه و قرار دادن آن روی حافظه usb خود می توانید در هرجا آفیس ۲۰۰۷ را به همراه داشته باشید. 

 

password Microsoft Office 2007 ویژه حافظه های USB و قابل حملرمز فایل: www.downloadha.com

download Microsoft Office 2007 ویژه حافظه های USB و قابل حمل لینک دانلود  مستقیم – 274 مگابایت لینک کمکی

لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

  • حیـدر کـرار

    هر چند که دیر یادمان افتاده ست      اینکه تو نیامدی دلیلش ساده ست      
ما تا سر کوچه آب و جارو کردیم گفتیم بیا جهان ما آماده ست

شعر از: عباس صادقی زرینی

  • ۵ نظر
  • ۲۸ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۳۶
  • havafer

دانلود آخرین ورژن آواکس چت Avacs برای جاوا و اندروید

به منظور حمایت از مسنجرهای ایرانی لینک دانلود این مسنجر از تاریخ 1394/03/10 حذف گردید!

همچنین به سؤالات کاربران از قبیل رفع مشکلات و راهنمایی کردن؛ جواب داده نخواهد شد.

فرمت: jar | حجم: 127 KB

download مدیریت کامل باتری با iBattery Pro 2.1.3   آیفون و آیپد دانلود با لینک مستقیم

فرمت: اندروید

download مدیریت کامل باتری با iBattery Pro 2.1.3   آیفون و آیپد دانلود
لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

  • ۱ نظر
  • ۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۵۱
  • حیـدر کـرار

?امامزاده سید بیژن? در شوخی و محاوره زیاد گفته و شنیده می‌شود؛ اما این، یک مزاح نیست، بلکه طبق مستندات سازمان اوقاف و امور خیریه، چنین امامزاده‌ای با نامی ایرانی واقعا وجود دارد.
به گزارش شفقنا(پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) به نقل از ایسنا، ?بیژن? همان ?سیدمحمد? است که در گذشته به‌دلیل وجود دو امامزاده به نام ?سیدمحمد? در روستای ?کُپ سفلی? از توابع استان مازندارن، نام یکی از آن‌ها، به انتخاب مردم محلی تغییر کرد. آن‌ها برای یکی از سیدمحمدها، ?بی‌جِن? را انتخاب کردند، به این دلیل که آن مکان را بدون جن می‌دانستند و بعدها، ?بی‌جن? در محاوره به ?بیژن? تغییر کرد.

  • ۱ نظر
  • ۲۵ شهریور ۹۲ ، ۰۲:۱۹
  • hoda12
به گزارش شیعه آنلاین، هفته گذشته "ناصر العمر" از شیوخ وهابی سعودی مجوز «جهاد نکاح» افراد مسلح و تروریست‌ها در سوریه با محارم خود از جمله خواهرانشان را صادر کرد. وی در اشاره به افراد مسلح و تروریست در سوریه گفته بود: آنها درصورت نبود زنان نامحرم، می توانند با محارم خود از جمله خواهر، مادر، عمه، خاله و غیره جهاد نکاح کنند. این شیخ وهابی در قبال انتقادهای شدید مطرح شده علیه فتوای موسوم به «جهاد نکاح» گفت: برخی امروز در انتقاد از فتواهای مبلغان که به برادران مجاهد (افراد مسلح) در سوریه شتاب می‌کنند در حالی که از جرم‌ها و قتل زنان و کودکان انتقادی نمی‌کنند. در همین راستا سایت "خبر پرس" سوریه اعلام کرد که از اوایل این هفته، جنگجویان تروریست وابسته به "جبهة النصرة" به فتوای "ناصر العمر" عمل کرده و «جهاد نکاح با محارم» را آغاز کرده اند.
  • ۳ نظر
  • ۲۱ شهریور ۹۲ ، ۰۳:۵۰
  • حیـدر کـرار

رسول گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله) فرمودند:
 هیچ شخص گرفتاری نیست که امام رضا علیه السلام را زیارت کند، جز این که گرفتاری او برطرف می شود و هیچ شخص گنهکاری نیست که حضرت را زیارت کند، مگر این که گناهانش بخشیده می شود. کامل الزیارات

طرح هدیه صلوات

نثار شمس الشموس آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام 

در سایت انجمن گفتگوی دینی

  • ۲ نظر
  • ۲۱ شهریور ۹۲ ، ۰۳:۱۲
  • حیـدر کـرار

از مرحوم مرعشی نجفی  نقل شده است که یکی از علمای نجف اشرف که به قم آمده بود می گفت: «مدتی برای رفع مشکلی به مسجد جمکران می رفتم و نتیجه نمی گرفتم روزی هنگام نماز دلم شکست و عرض کردم مولا جان! آیا بد نیست با وجود امام معصوم  به علمدار کربلا قمر بنی هاشم متوسل شوم و او را در نزد خدا شفیع قرار دهم؟!» در حالتی میان خواب و بیداری امام زمان -علیه السلام-فرمودند: «نه تنها بد نیست و ناراحت نمی شوم بلکه شما را راهنمایی می کنم که چون خواستی از حضرت ابوالفضل العباس حاجت بخواهی این چنین بگو: یا أبا لغوث ادرکنی

(توجهات حضرت ولی عصر ، ص 160)

  • ۱ نظر
  • ۲۰ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۲۴
  • havafer

دانلود کتاب الکترونیکی شامل 17132 فیش تحقیقاتی در دفاع از تشیع

کتاب الکترونیکی 17000 شبهه (نسخه اول) که به زبان عربی طراحی شده است و به همراه لیستی از مستبصرین معروف جهان اسلام می باشد برنامه ای بی نظیر در زمینه رد شبهات و بررسی روایات بشمار می رود که شامل 17132 عنوان سند از کتابهای تشیع و اهل سنت می باشد به کمک این آپلیکیشن شما قادر به پاسخگویی شبهات و سؤال های خود و جوانان عزیز می باشید جهت دانلود از سایت بر بال اندیشه لینک زیر را فشار دهید.

دریافت با ذکر صلوات (17000 شبهه 1)

دریافت با ذکر صلوات (17000 شبهه 2)

لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

  • ۲ نظر
  • ۲۰ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۳۶
  • حیـدر کـرار

اولین نرم افزار رایگان و جامع ضد وهابیت
«یاوران دجال»

بالأخره انتظارها به سر رسید و همانطور که وعده داده بودیم اولین نرم افزار رایگان و جامع بر ضد وهابیت با عنوان « یاوران دجال » را در روز سالگرد افتتاح «انجمن گفتگوی دینی» مصادف با یوم الله سیزدهم آبان ماه تقدیم به همه علاقمندان می نماییم.
همانطور که می دانید فرقه ضاله وهابیت، این غده سرطانی زاییده دست استکبار جهانی درون دنیای اسلام، که کمتر از 300 سال از روز شوم پیدایشش می گذرد، همواره با هدف قرار دادن اعتقادات راسخ و بی بدیل جهان تشیع، سعی در انزوای این مکتب سراسر نور و رحمت نموده و بنیانگزار فتنه و تفرقه میان فرق مختلف اسلامی به خصوص شیعه و سنت بوده است.فرقه ای که به اذعان علمای اهل سنت نیز کافر شناخته شده و باید هر چه زودتر ریشه کن گردد.
نرم افزار یاوران دجال، به همت جمعی از کارشناسان، اساتید و کاربران فعال انجمن گفتگوی دینی در مدت کمتر از سه ماه تحقیق و فعالیت مستمر طراحی شده و سعی گردیده در قالبی مفید و مختصر پوشش جامعی از شناخت وهابیت ،اهداف این فرقه ضاله، اقدامات جنایتکارانه و راههای مبارزه با آن را به صورت متن، صوت، فیلم، تصویر، کتاب، نرم افزار و ... ارائه نماید.

  • ۰ نظر
  • ۲۰ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۲۳
  • حیـدر کـرار

انتشار نرم‌افزار رایگان بانک جامع جنت‌ البقیع

عناوین اصلی کتاب شامل:
بانک جامع جنت البقیعبقیع؛ غربت بقیع؛ یک قدم برای بقیع؛ فاجعه هشتم شوال پیامد دشمنی با غدیر؛ تخریب و بازسازی بقیع به روایت اسناد؛ آثار اسلامی مکه و مدینه (بقیع و آثار تاریخی آن)؛ بقیع الغرقد فی دراسة شاملة؛ بقایا حضارة الإسلام کما رأیت؛ تاریخ حرم ائمه بقیع علیهم السلام و آثار دیگر در مدینه منوره؛ البقیع الغرقد؛ گل بی‌خار: آسیب‌شناسی کتب اهدایی وهابیان در ایام حج؛ وهابیت بر سر دو راهی؛ خدا در آیین وهابیت؛ ابن تیمیه، مؤسس افکار وهابیت‌؛ مخالفت وهابیت با قرآن و سنت؛ مبانى اعتقادى وهابیت‌؛ موارد شرک نزد وهابیان‌؛ هجوم وهابیان به مدینه منوره؛ نقض فتاوی الوهابیة؛ الاصول الأربعة فی تردید الوهابیة؛ انعکاس عقاید محمد بن عبدالوهاب در میان علمای اسلامی؛ دورنمای وهابیت در کلامی کوتاه؛ سفر وهابیت به مصر؛ فتاوی تفرقه انگیز وهابیان همسو با خشم آمریکا و اسرائیل از تقریب بین مسلمانان؛ فهرست کتابهائی که در رد وهابیت نوشته شده است؛ قتل عام حجاج یمنی توسط وهابیان؛ محمد بن عبدالوهاب و حرکت وهابیت؛ وهابیت و تحقیر مقام انبیاء و اولیاء علیهم السلام؛ فتنه الوهابیه؛ آسمان دوم (زندگی نامه امام حسن مجتبی علیه السلام)؛ اسوه‌ی کامل (زندگی امام سجاد علیه السلام)؛ امام باقر علیه السلام در آفاق نگاه ها؛ نگرشی کوتاه بر زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها)؛ أم البنین (علیها السلام)؛ البناء علی قبور الانبیاء و الاولیاء و اتخاذها مساجد و اماکن للعبادة

خدمات:

http://s3.picofile.com/file/8197862292/java_1.png
دریافت فایل   حجم: 2930 kB   
http://s3.picofile.com/file/8197862376/Android.png 
دریافت فایل   حجم: 3184 kB 
http://s3.picofile.com/file/8197862434/pdf_icon.jpg 
دریافت فایل   حجم: 18518 kB 
 http://s3.picofile.com/file/8197862550/epub_logo.png 
دریافت فایل   حجم: 4125 kB  

  دریافت نرم افزار مدیریت کتابخانه دیجیتالی قائمیه (اندروید) حجم: 3 MB

لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

  • ۰ نظر
  • ۲۰ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۵۴
  • حیـدر کـرار

دانلود آخرین نسخه نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manage

 Internet Download Manager برنامه ای قدرتمند ، مشهور و کاربردی برای مدیریت حرفه ای بر فایل های دانلودی شماست که با تکنولوژی بالا باعث افزایش سرعت دانلود شما می شود.

دانلود منیجر با تقسیم فایل مورد دانلود به ۸ قسمت مساوی، مانند نرم افزارهای مشابه دیگر تا حدودی به افزایش سرعت دانلود و کاهش زمان آن کمک می کند.به قطع این نرم افزار نیاز به معرفی ندارد و اکثر کاربران دنیای مجازی از ان استفاده و یا نام انرا شنیده اند! یک نرم افزار قوی و حرفه ای جهت دانلود آسان و پر سرعت از اینترنت می باشد. یک شتاب دهنده سرعت واقعی دانلود که تجربه شیرین یکی دانلود عالی را به کاربران اهدا می کند.  نرم افزار دانلود منیجر بطور هوشمند و ا توجه به پهنای سرعت اینترنت کاربر فایل را بصورت هوشمندانه تقسم بندی میکنم و شروع به دانلود می نماید. تکه تکه شدن فایل باعث افزایش سرعت دانلود و بالا رفتن قدرت دریافت می شود. منطبق شدن و سازگاری کامل با انواع مروگر ها و سایت ها دانلود را از سایت هائی همچون YouTube, Google Video, MySpaceTV آسان نموده است. این نرم افزار با مرورگرهای مختلف شامل Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و تمامی مرورگرهای معروف دیگر ، سازگار می باشد و دانلود خودکار را از طریق مرورگر برای شما فراهم می کند. شما می توانید فایل ها را از طریق Drag & Drop بر روی نرم افزار بکشید یا از محیط نرم افزار برای دانلود فایل ها استفاده کنید. Internet Download Manager می تواند در زمان تعیین شده به مودم شما متصل شود، فایل های دلخواه شما را دانلود کند سپس اتصال اینترنت را قطع کند یا کامپیوتر را خاموش کند.

  • ۰ نظر
  • ۲۰ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۲۳
  • حیـدر کـرار

دانلود نرم افزار کم پلیر – نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری


KMPlayer
 کام پلیر نرم افزارقدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا ۹۹ درصد فرمت های صوتی و تصویری می باشد. نرم افزار KMPlayer نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد. هرکاربری که یک بار برنامه KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار نرم افزار KMPlayer بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.

نرم افزار KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار KMPlayer می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن نرم افزار KMPlayer کام پلیر را از این سایت دریافت نمایید.

  • ۲ نظر
  • ۱۹ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۵۸
  • حیـدر کـرار
دانلود نرم افزار موبایل نقد وهابیت – جاوا و آندروید

دانلود نرم افزار موبایل نقد وهابیت شامل مطالب و مقالات سایت موسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف - جاوا و اندروید

همزمان با ولادت با سعادت امام سجاد (علیه السلام) از نرم افزار نقد وهابیت (نسخه ۱ تلفن همراه) که شامل مطالب سایت موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) (تا مورخه ۱/۴/۱۳۹۱) در خصوص فتنه وهابیت ،پاسخ به شبهات وهابیت و اهل سنت، یادداشتها، فقه مقارن، مقالات در اثبات مذهب حقه تشیع و … رو نمایی گردید.

1 دانلود نرم افزار موبایل نقد وهابیت   مقالات سایت موسسه ولیعصر علیه السلام   جاوا و آندروید

این نرم افزار با قالب (تم) زیبا و برای تمامی تلفنهای همراه (اچ تی سی - بلک بری - آیفون - نوکیا - سونی اریکسون - سامسونگ - ال جی و …) با قابلیت پشتیبانی از تاچ اسکرین (لمسی) بکار گیری شده است.

از امکانات بی نظیر این برنامه میتوان به قابلیت خود ارسالی (ارسال خود نرم افزار بدون داشتن سورس)، قابلیت ثبت نرم افزار در سیستم پیامک جهت اعلام نسخه های بعدی،وضوح تصویر زیاد،امکان چرخش صفحه نمایش اشاره کرد.

با تشکر ویژه از سایت سنت دات نت که در این برنامه را برای استفاده عموم تولید و ارائه نمودند.

برای دانلود نرم افزارها بر روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید:

دانلود: لینک مستقیم | لینک کمکی ۱ لینک کمکی ۲ | لینک کمکی ۳   [حجم = ۱۱ مگابایت]

لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

  • ۰ نظر
  • ۱۹ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۲۲
  • حیـدر کـرار

دانلود نرم افزار چت با فرمت جاوا nimbuzz

این روزها با وجود امکان دسترسی به اینترنت برای اکثر گوشی های موبایل کمتر کسی هست که چشیدن لذت همیشه در دسترس بودن را خواهان نباشد. نرم افزار معروف و بسیار کاربردی  نیمباز از جمله نرم افزارهایی است که گوشی موبایل شما را به یک ابزار همیشه آنلاین با بهترین کیفیت و کمترین هزینه تبدیل خواهد کرد.نسخه جدید این نرم افزار با وجود پشتیبانی از اکثر سرویس های چت معروف مانند Yahoo و Gmail و MSN و حتی Skype و Facebook و… تمامی امکانات را یکجا برای شما فراهم خواهد کرد. این نرم افزار قابل اجرا برای تمامی گوشی های موبایل می باشد. ضمنا ما برای دوستان عزیز فایل اندروید و کامپیوتر را با لینک مستقیم قرار دادیم.

دانلود جدیدترین ورژن نیمباز NimBUZz با لینک مستقیم

به منظور حمایت از مسنجرهای ایرانی لینک دانلود این مسنجر از تاریخ 1394/03/10 حذف گردید!

همچنین به سؤالات کاربران از قبیل رفع مشکلات و راهنمایی کردن؛ جواب داده نخواهد شد.

دانلود جدیدترین نسخه یاهو مسنجر Yahoo Messenger 12.1.1046 Betaدانلود برای جاوا با ذکر صلوات

دانلود جدیدترین نسخه یاهو مسنجر Yahoo Messenger 12.1.1046 Betaدانلود برای اندرویدبا ذکر صلوات

دانلود جدیدترین نسخه یاهو مسنجر Yahoo Messenger 12.1.1046 Betaدانلود برای کامپیوتر با ذکر صلوات

دانلود جدیدترین نسخه یاهو مسنجر Yahoo Messenger 12.1.1046 Betaپسورد فایل برای کامپیوتر: www.downloadha.com

دانلود جدیدترین نسخه یاهو مسنجر Yahoo Messenger 12.1.1046 Betaپسورد فایل برای نسخه جاوا: www.download0098.com

لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

  • ۲ نظر
  • ۱۹ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۰۱
  • حیـدر کـرار

یکی از دغدعه های دلسوزان فرهنگی؛ عدم تفهیم فلسفه چادر برای نسل جوان بوده است؛ به همین دلیل وقتی خواستند در این باره چاره اندیشی کنند متأسفانه به جای اصل به فرع پرداختند و حواشی را پر رنگ کردند. آنان برای ذائقه سازی، انواع مدلها و طرح های مختلف را به طراحان لباس سپردند و بازار چادرهای جورواجور با نام هایی مثل چادر ملی، دانشجویی، قجری، لبنانی و... داغ شد و هر بار شاهد یک مدل و شوی چادر شدیم؛ آن هم چادرهایی که برخی مصداق تبرج و جلوه گری زنان بودند تا پوشش کامل یک زن مسلمان. بعد از بر پایی نمایشگاه قرآن سال گذشته پیامک های تبلیغی مختلفی داشتیم که یکی از آنها با این خبر همراه بود که 50 نوع مدل چادر در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه بین المللی قرآن کریم آماده عرضه برای بازدیدکنندگان است. کنجکاو شدیم تا ببینیم این انواع مدل چادرها چیست، اما متأسفانه چیزی که یافتیم نمایشگاهی از مانکن های منقش شده با چادرهایی که در مدل هایی مختلف سر کرده بودند؛ چادرهایی با کلاهک ها و آستین های سنگ دوزی شده، روبان های رنگی و... وقتی از مسئول بخش پرسیدیم این ها چه چادرهایی است که بیشتراز مانتو خود نمایی می کند؟ گفت: اینها چادرهای مجلسی هستند! مهم حجاب است که این چادرها دارند! باعث تأسف است که عمدا یا سهوا خودمان حجاب را تحریف می کنیم و چادر، این پوشش گرانقدر اسلامی را دستاویز نگاه های  سلیقه ای قرار می دهیم؛ چرا که بعضی از این چادرها از مانتوهای بدن نمای دختران خیابانی زننده تر هستند و به هیچ وجه در شأن یک زن محجبه نیست تا خود را در معرض تبرج و خود نمایی با چنین پوششی قرار بدهد.

سؤال ما این است که فلسفه سر کردن چادر چیست که اینگونه به جانش افتاده ایم و کار دشمن را آسان کرده ایم؟! و نه تنها نتوانستیم با فرهنگ سازی درست، غیر مذهبی ها یا افراد ضعیف را جذب کنیم بلکه با چنین برنامه های کاریکاتوری به جای تقویت بنیه جوانان مذهبی، آنها را هم به بیراهه می کشانیم؛ این خطر فرهنگی را سالهاست که گوشزد کرده ایم.­­

  • ۲ نظر
  • ۱۹ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۵۳
  • حیـدر کـرار

دانلود مسنجر کاربردی ال فور آی L4i Messenger با لینک مستقیم

مسنجر کاربردی ال فور آی، نخستین پیام رسان فارسی است که با گذشت هشت سال فعالیت مستمر، به عنوان نرم افزاری توانمند، پرسرعت و قابل اطمینان به دوستان گرامی تقدیم می گردد .
اتاق های عمومی این نرم افزار با امکاناتی چون اخراج، تحریم و... (تحت مدیریت کاربران ) ،محیطی سالم و دلچسب را برای گفتگو فراهم می سازند. با آرشیو موسیقی بزرگ فراهم شده در سیستم، کاربران می توانند ضمن گپ و گفتگو، از آهنگ های مورد علاقه خویش بی نیاز از اینترنت پر سرعت، با کیفیت مناسب بهره مند شوند.

دانلود جدیدترین نسخه یاهو مسنجر Yahoo Messenger 12.1.1046 Betaدانلود با لینک مستقیم

لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

  • ۳ نظر
  • ۱۹ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۳۶
  • حیـدر کـرار

دانلود آخرین ورژن مرورگر فایر فاکسMozilla Firefox 24 با لینک مستقیم

Mozilla Firefox مرورگر تحت وبی است برای مرور و جستجو در بین صفحات اینترنتی با سرعت و امنیت بسیار بالا که محصول کمپانی قدیمی Netscape است که در زمینه ارائه ابزار های اینترنتی بسیار محبوب و معروف است. مرورگر فایر فاکس موزیلا محبوب خود را مدیون کیفیت و کارایی بالایش فراتر از سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera است زیرا امکانات این مرورگر از قبیل امنیت، سرعت، کیفیت نظر هر کاربری را نیز به خودش جلب می کند. در حال حاضر در بین مجموعه نرم‌افزارهای ارائه شده فایرفاکس، نسخه 24 بیشترین کاربر را برای مرور در دنیای مجازی دارد و در طی سالیان توانسته بخوبی از رقیبان خود جلو بزند و رتبه اول را کسب کند.

       ویژگی ها:

  • اضافه شدن افزونه one-time
  • اضافه شدن نوار جستجوی توییتر Twitter
  • اولویت بندی جدید برای تقاضا در بازشدن زبانه های جدید
  • بهبود در اجرای مرورگر با سرعت فوف العاده
  • بهبود در عملکرد و در هنگام استفاده از عناصر آهنگ ها ویدیو ها
  • پشتیبانی CORS در دامنه های WebGL
  • پشتیبانی از منوهای HTML5
  • پشتیبانی برای insertAdjacentHTML
  • بهبود و پشتیبانی برای نوشتن در زبان CSS و بسیاری زبان های دیگر
  • پشتبانی پیشرفته WebSocket
  • افزایش امنیت
  • افزایش سرعت بارگذاری Java
  • افزوده شدن صفحه New Tabs

       لینک مستقیم (به صورت خودکار)

لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

  • ۱ نظر
  • ۱۸ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۵۶
  • حیـدر کـرار
سفارش امام زمان جهت تعجیل در فرجش

در تشرف آقا شیخ حسن سامرایی در سرداب مقدس

  • ۲ نظر
  • ۱۶ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۰۰
  • havafer

کتابی بسیار زیبا در مورد حجاب، پیشنهاد دانلود می کنیم

کتاب موبایل دختران آفتاب با فرمت های جاوا و اندروید و نسخه epub می‌باشد و قابل نصب بر روی تمام گوشی هایی که سیستم عامل اندروید یا جاوا را ساپورت می کنند می باشد. شما هم اکنون می توانید دختران آفتاب را از این وب سایت دریافت نمایید.

دختران آفتاب شامل:

- عاشقانه ها
- موعود منتظر
- چه خبر
- داستان
- شعر
- دل نوشته
- چه بگوییم،چه نگوییم
- کوتاه و شنیدنی از سیره ی شهدا
- پوشش در ادیان
- مقاله
- پوستر
- سخن بزرگان
- گفت و گو
- چی شد چادری شدم؟(من و چادرم/خاطره ها)
- 6 توصیه رهبر انقلاب به بانوان مسلمان
- ۱۱ توصیه حضرت آیت ا… خامنه ای برای ترویج فرهنگ کتابخوانی
- جنگ نرم
- درددل
- کاریکاتور
- خانوم خونه
- نظر سنجی
- سایر موارد

دانلود نسخه جاوا با لینک مستقیم
حجم فایل جاوا: 1.69 مگابایت
حجم فایل اندروید: 1.77 مگابایت
منبع: فریاد حق

لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

  • ۱ نظر
  • ۱۴ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۳۴
  • حیـدر کـرار

دانلود نرم افزار واتس آپ برای سیمبین و اندروید با لینک مستقیم

امکانات جدید این ورژن:

_ کانکت سریع به شبکه
_ تعویض عکس و رنگ زمینه
_ رد و بدل کردن اطلاعات با سرعت بالاتر
_ دسترسی راحتر به امکانات و گزینه ها
_ نشان دادن امکاناتی که در آن قرار دارید (و برعکس)
_ و...

به منظور حمایت از مسنجرهای ایرانی لینک دانلود این مسنجر از تاریخ 1394/03/10 حذف گردید!

همچنین به سؤالات کاربران از قبیل رفع مشکلات و راهنمایی کردن؛ جواب داده نخواهد شد.

برای گوشی های جاوا هم نسخه جدید برای تست قرار دادیم.
downloadدانلود مستقیم نسخه سیمبیان:WhatsApp_2_11_80

download دانلود مستقیم نسخه اندروید:Version 2.11.49
نسخه های جاوا:

downloadدانلود با لینک مستقیم

downloadدانلود با لینک کمکی 1

download دانلود با لینک کمکی 2

رمز نسخه جاوا: www.saeed-nimbuzz.rzb.ir
لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

  • ۴ نظر
  • ۱۴ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۷
  • حیـدر کـرار

دانلود نرم افزار وی چت weChat 5.0  برای اندروید و سیمبین با لینک مستقیم

weChat یکی از بهترین مسنجرهای موجود برای اندروید است که تا به امروز بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر را به سمت خود کشانده است و برای انواع سیستم عامل اندروید، ویندوز فون و اپل نسخه های مختلف خود را عرضه کرده است. با این مسنجر می توانید به آسانی به چت با دوستانتان بپردازید . امکان چت به صورت صوتی، تصویری و متنی در این نرم افزار قدرتمند قرار داده شده است که از جمله مسنجرهای متفاوت بوده و امکانات فراوانی را در خود نهفته است.

تغییرات نسخه ی v5.0 :

*  افزوده شدن امکان ذخیره محتوای مورد علاقه از چت

* افروده شدن قابلیت اضافه کردن دوستان با نزدیک هم نگه داشتن گوشی

* حذف آسان تاریخچه ی چت با یک کلیک

به منظور حمایت از مسنجرهای ایرانی لینک دانلود این مسنجر از تاریخ 1394/03/10 حذف گردید!

همچنین به سؤالات کاربران از قبیل رفع مشکلات و راهنمایی کردن؛ جواب داده نخواهد شد.

  • حیـدر کـرار

مولای من! ای کاش آن اوایل که زبان گشودم، نزدیکانم مرا به گفتن یا مهدی وا می‌داشتند. ای کاش مهد کودکم، مهد، آشنایی با تو بود. کاشکی در کلاس اول دبستان، آموزگارم از الفبای عشق تو برایم میگفت و نام زیبای تو را سر مشق دفترچه‌ی تکلیفم قرار می‌داد. آقای من! از کجا آغاز کنم؟ از خود بگویم یا از دیگران؟ از نسل‌های گذشته بگویم یا از نسل امروز؟ از دوستان شکوه کنم. یا از دشمنان؟ از آنانی بگویم که خاطر شریف تو را می‌آزارند؟ از آنها که دستان پدرانه و مهربانت را خون‌ریز معرفی می‌‌کنند؟ از آنها که چنان برق شمشیرت را به رخ می‌کشند که حتی دوستانت را از ظهورت می‌ترسانند؟ می‌خواهم به سوی تو برگردم. یقین دارم بر گذشته‌های پر از غفلتم، کریمانه چشم می‌پوشی؛ می‌دانم توبه‌ام را قبول می‌کنی و با آغوش باز مرا می‌پذیری... من از تو گریزان بودم؛ اما تو هم چون پدری مهربان،همیشه مرا زیر نظر داشتی… العفو… العفو

  • ۱ نظر
  • ۱۴ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۰۰
  • havafer

دانلود گوگل کروم 29

Google Chrome 29.0.1547.62

Google Chrome یکی از سریع ترین و بهترین مرورگر های دنیاست. این مرورگر با ویژگی های خاص خود مورد توجه افراد زیادی از سرتاسر جهان قرار گرفته است. این مرورگر رایگان که توسط گوگل پشتیبانی و طراحی می شود ، کاملا اپن سورس می باشد و ویژگی های خاص و شاخص سایر مرورگر های اینترنتی را هم در برگرفته است. این مرورگر روی انواع ویندوز از جمله xp و 7 و 8 قابل نصب و اجرا می باشد که می توانید براحتی از این وبسایت با لینک مستقیم دریافت کنید. از جمله ویژگی های کلّی این مرورگر می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

-  قابلیت tabbed browsing  (مشاهده و باز کردن چندین سایت در یک پنجره)

-  امنیت بالا در وب گردی

-  بهبود سرعت کلی نرم افزار و سرعت باز شدن صفحات وب

-  جلوگیری از تبلیغات ناخواسته تا حد ممکن

-  user friendly (رابط کاربری) زیبا و بهینه

-  بروز رسانی های لازم امنیتی مرورگر

-  پشتیبانی و کارایی بالا در صفحات وب نوین و جدید (HTML5 و CSS3)

-  پشتیبانی در انواع ورژن های ویندوز (xp و 7 و 8)

-  امکان نصب و استفاده از پوسته های مختلف و زیبا

-  امکان نصب افزونه های کاربردی از جمله ادبلاکر

- و غیره…

 فرمت: exe

 دانلود: لینک مستقیم

 رمز: www.asrdownload.com

لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

  • ۰ نظر
  • ۱۳ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۵۶
  • حیـدر کـرار
دو وهابی موقع سوارشدن به هواپیما متوجه شدن یکی از مسافران شیعه ست... قرار گذاشتن که اذیتش کنن؛ اولی به دومی گفت: میخواستم تعطیلات برم لبنان؛ اما شنیدم اونجا شیعه زندگی میکنه؛ پیشنهاد شناسنامه بحرینی به من شد اما نپذیرفتم؛ چون اکثریت شیعه هستن... فکر کردم برم عراق شنیدم که عراق هم پرازشیعه است؛ رفیقش گفت: خب چرا نرفتی اروپا?? گفت: اونجاهم تشیع منتشر شده توخیابونا؛ هرجا بری بهشون بر میخوری... همینطور ادامه دادن تا خشم این مسافر شیعه رو در بیارن؛ مسافر شیعه هم با کمال خونسردی بشون رو کرد وگفت: چرا به جهنم سفر نمیکنی؟ شنیدم اونجا تنها جاییست که شیعه ندارد !!!
مرگ بر وهابیون

  • ۰ نظر
  • ۱۳ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۵۲
  • حیـدر کـرار

مردی داخل بازار قدم میزد، خانمی را دید با لباسی چسبان، سیمایی زیبا و آرایش کرده و البته ظاهری چشم نواز …، کنار آن خانم مردی را دید که انگار همسرش بود، کمی فکر کرد، نتوانست جلوی خودش را بگیرد، جلو رفت و نگاهی به همسر آن خانم انداخت و گفت: ببخشید اجازه هست کمی به خانم شما نگاه کنم و لذت ببرم ؟
مرد که عصبانی شده یقه اش را گرفت و آن را اعلامیه دیوار کرد، هر آنچه در دهانش بود بیرون ریخت و با عصبانیت گفت: مردک، خجالت نمی کشی ، مگر خودت ناموس نداری ؟
اما مرد در کمال آرامش جمله ای را گفت و رفت.
گفت: مرد حسابی همه بازار دارند بدون اجازه به خانمت نگاه می کنند و لذت می برند تو هیچ نمی گویی ، من آمدم اجازه بگیرم و لذت ببرم تا حداقل عذاب وجدان نداشته باشم، اشکالی دارد؟
اما مرد ناگهان ساکت شد و به اطراف خود نگاهی کرد، بعد از آن سرش را پائین انداخت، انگار چیزی فهمیده بود!!

  • ۰ نظر
  • ۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۲۰
  • havafer

نرم افزار فتوشاپ CS6 پرتابل –Portable Photoshop CS6 Extended 13.1.2

در این مطلب قصد داریم جدیدترین نسخه از نرم افزار معروف و فوق قدرتمند فتوشاپ که می توان گفت در زمینه گرافیکی حرف اول را می زند، یعنی نسخه ۱۳٫۰٫۱ یا CS6 را برای شما عزیزان، به صورت قابل حمل آماده کنیم. این نسخه از فتوشاپ، با حجم مناسبی که دارد، ازتمامی زبان های نسخه معمولی پشتیبانی کرده و هم اکنون با حجم ۹۸ مگابایت آماده دانلود کردن است.


downloadلینک دانلود مستقیم نسخه ۳۲ بیت – 167 مگابایت

downloadلینک دانلود مستقیم نسخه ۶۴ بیت – 110 مگابایت

password فتوشاپ قابل حمل Adobe Photoshop CS6 13.1.2 Extended Final Portableرمز فایل: www.downloadha.com

لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

  • حیـدر کـرار

دانلود آخرین نسخه doPDF 7.3.391 نرم افزار ایجاد اسناد PDF با لینک مستقیم

doPDFابزاری ساده برای ساخت اسناد پی دی اف به صورت مجازی در نرم افزارهای ویندوز با قابلیت پرینت می باشد استفاده از این نرم افزار به سادگی آب خوردن است و تنها کافیست اسناد خود را در Microsoft Word, WordPad, Notepad یا نرم افزارهای مشابه که قابلیت پرینت دارند باز کنید و به جای پرینتر doPDF را انتخاب نمایید. doPDF مکان مورد نظر شما برای ذخیره فایل را از شما دریافت می کند و بعد از ذخیره در نمایش دهنده فایل های پی دی اف شما باز می کند تمام عملیات این نرم افزار بیش از یک دقیقه طول نخواهد کشید و شما را شگفت زده خواهد کرد.

downloadدانلود با لینک مستقیم

لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

  • ۰ نظر
  • ۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۴۵
  • حیـدر کـرار

  • ۱ نظر
  • ۱۱ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۵۰
  • havafer

دکتر جواب کرده ها ...

نمیدونم یه آدمی رو که دکترا از نظر بیماری جوابش کردن دیدید یا نه ؟! خیلی عجیب و جالبه!

 طرف بعد از این که میفهمه دکترا دیگه قطع امید کردن : خیلی فکر می کنه، با دیگران رفتار خیلی خوبتری داره، لبخند می زنه به همه، سعی می کنه به همه محبت کنه، کاری کنه که همه ازش راضی باشن...

از طرفی نماز هاش رو سر وقت می خونه، استغفار می کنه از کارای گذشتش و طلب خیر برای آیندش.

سعی می کنه که دیگه گناه نکنه و در نتیجه می خواد از این دنیا سبکـــ  بره ... چون مرگ رو خیلی نزدیک میبینه...

http://s5.picofile.com/file/8139689450/ne70nheq.gif

  • ۱ نظر
  • ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۲۶
  • حیـدر کـرار

دانلود نرم افزار قدرتمند یاهو مسنجر12 Yahoo! Messenger با لینک مستقیم

یاهو مسنجر 2013 دانلود یاهو مسنجر 12

دانلود نرم افزار پیام رسان حرفه ای trillian-v5.3.0.15b با این برنامه پیغام رسان میتوانید ده ها آیدی یاهو مسنجر را همزمان به آسانی در یک مسنجر باز کنید، از دیگر قابلیت نرم افزار مسنجر trillian پشتیبانی از گوگل تالک و ام اس ان مسنجر و دیگر برنامه های پیام رسان هم زمان و در کنار آیدی یاهو مسنجر است که براحتی خواهید توانست تمامی آیدی های خود را در کنار هم و همزمان باز کنید، از آنجایی که هیچ نسخه جدیدی از نرم افزار یاهو مسنجر در یک سال و نیم اخیر برای دانلود توسط شرکت یاهو قرار داده نشده و ممکن است باگ های زیادی توسط هکر ها کشف شده و مورد استفاده توسط هکرها قرار گرفته شده باشد بر آن شدیم که برنامه trillian را که پیشرفته تر است و هر چند هفته بروز میشود را به شما معرفی کنیم نرم افزار trillian-v5.3.0.15b را میتوانید از لینک دانلود پرسرعت زیر با حجمی معادل 20 مگابایت در فایل فشرده دانلود نمائید.

دانلود جدیدترین نسخه یاهو مسنجر Yahoo Messenger 12.1.1046 Beta دانلود با لینک مستقیم رایگان با ذکر صلوات

دانلود جدیدترین نسخه یاهو مسنجر Yahoo Messenger 12.1.1046 Betaدانلود نرم افزار – لینک کمکی با ذکر صلوات

دانلود جدیدترین نسخه یاهو مسنجر Yahoo Messenger 12.1.1046 Beta حجم فایل: ۱2.85 مگابایت

دانلود جدیدترین نسخه یاهو مسنجر Yahoo Messenger 12.1.1046 Betaپسورد لینک مستقیم: www.nazzdownload.ir

دانلود جدیدترین نسخه یاهو مسنجر Yahoo Messenger 12.1.1046 Betaپسورد لینک کمکی: www.ftw.ir

لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

  • ۵ نظر
  • ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۱۰
  • حیـدر کـرار

http://s5.picofile.com/file/8140005418/_o.jpg

 غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد    از شما دور شدن٬ زار شدن هم دارد 

هر که از چشم بیفتاد محلش ندهند

عبد آلوده شده خوار شدن هم دارد

عیب از ماست که هرصبح نمی بینیمت

چشم بیمار شده تار شدن هم دارد

همه با درد به دنبال طبیبی هستیم

دوری از کوی تو بیمار شدن هم دارد

ای طبیب همه انگار دلت با ما نیست

بد شدن حس دل آزار شدن هم دارد

آنقدر حرف در این سینه ما جمع شده

این همه عقده تلنبار شدن هم دارد

از کریمان فقرا جود و کرم میخواهند

لطف بسیار طلبکار شدن هم دارد

نکند منتظر مردن مایی آقا ؟؟؟؟

 

این بدی مانع بیدار شدن هم دارد

ما اسیریم، اسیر غم دنیا هستیم

غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد

  • ۱ نظر
  • ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۳۰
  • havafer

در کتاب أم ... عائشة به یک حقیقت تلخی اشاره شده است که به ذکر آن می پردازیم:

و إن الداعی لخروجها لیس لطلب دم عثمان و انما هو بغضها لعلی رضی الله عنه و استنادهم علی خبر ماء الحوأب.

و بدرستی که علت خروج عایشه در جنگ جمل برای خونخواهی عثمان نبود بلکه علت خروج ، به خاطر بغضش نسبت به علی علیه السلام بود و دلیل این مطلب سگ های آب حوأب می باشد. چون پیامبر از قبل خبر داده بودند.

کتاب فضائل أم ... عائشة صفحه ۲۴ با تعلیق حمزة بن حامد بن بشیر القرعانی چاپ دار السندس الازهر مصر.

جنگ با امیر المومنین جنگ با رسول خداست:

عن النبی صلى الله علیه وآله أنه قال لعلی وفاطمة والحسن والحسین انا حرب لمن حاربتم وسلم لمن سالمتم.

پیامبر خدا به امیر المؤمنین و حضرت صدیقه و امام حسن و امام حسین علیهم السلام فرمودند: هر کس با شما بجنگد گویا با من جنگیده است و هر کسی با شما در صلح باشد با من در صلح است.

  • ۰ نظر
  • ۰۹ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۰۰
  • havafer

خطبة البیان و یا خطبة الافتخار خطبه مشهورى است که به امام علی (علیه السلام) نسبت داده مى‏شود. این خطبه به پیش گویى هایى درباره آینده و معرفى امیرالمؤمنین(علیه السلام) به نقل از خود آن حضرت و همچنین تبیین آخرالزمان و نشانه هاى ظهور حضرت مهدى(علیه السلام) می پردازد. این خطبه در مصادر حدیثى اصلی ذکر نشده و حتی در نهج البلاغة نیز نیامده و دسترس ترین منبع آن، کتاب الزام الناصب، می باشد.باتوجه به سند و منبع ضعیف خطبه البیان و اشکالات اساسی که به آن وارد می شود، بزرگان علمای شیعه از انتساب این خطبه به امام علی(علیه السلام) خودداری کرده و در کتاب های خودنیاورده اند، و بعضی آن را ساخته و پرداخته غلات و صوفیه می دانند. در این نوشتار به دو محور متنی و سندی می پردازیم:

مقدمه:
درباره موضوع مهدویت اخبار فراوانی وجود دارد؛ از جمله خطبه ای است منسوب به امیرالمؤمنین علیه السلام که به خطبة البیان معروف است. در‎ آغاز این خطبه، اوصافی از امیرالمؤمنین علیه السلام ذکر شده و در ادامه، مباحثی در بارة مهدویت مطرح می شود.
عمده مطالب مهدوی این خطبه به اوضاع آخرالزمان و نشانه های ظهور پرداخته است. این خطبه، ضمن بحث از علائم ظهور، به موضوع سید حسنی پرداخته و درباره حرکت او، برخوردش با امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و تسلیم شدن او و سپاهش برابر امام، صحبت می کند؛ از این روی به بحث و بررسی این خطبه می پردازیم.
ابتدا بخشی از خطبه را که درباره سید حسنی است، بیان کرده سپس درباره سند خطبه و میزان اعتبار آن، بحثی را پی خواهیم گرفت و در پایان، به بررسی متن آن می پردازیم.
متن روایت :
حدثنا محمد بن أحمد الأنباری قال: حدثنا محمد بن أحمد الجرجانی قاضی الری قال: حدثنا طوق بن مالک عن ابیه عن جده عن عبدالله بن مسعود رفعه إلی علی بن ابی طالب علیه السلام:

برچسب های مربوط: خطبة البیان، دانلود کتاب الزام الناصب، متن خطبه، یک استفتاء، نقد و سؤالات، بررسی خطبه

  • ۶ نظر
  • ۰۶ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۰۹
  • hoda12
در مواقع گناه با این شماره تماس بگیرید

در کنار کد شهرها و کشورها آنچه از اهمیت بیشتری برخوردار است

  • ۰ نظر
  • ۰۶ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۳۲
  • حیـدر کـرار

برای توضیح این مطلب و پاسخ به معترضان باید گفت: یکی از اموری که در نزد فقهای همهٔ مذاهب از مسلمات است این است که عبادات توقیفی است [۱]؛ یعنی باید مقدار و کیفیت آن به اذن شارع باشد و خروج از آن اندازه بدعت و تشریع محرم به شمار می‌آید.
درحاشیه مغنی ابن قدامه آمده: عبادات توقیفی است و هیچ جزء یا شرطی از آن با قیاس یا علت تراشی ثابت نمی‌شود به ویژه نماز. [۲]
رسول الله (صلی الله علیه و آله) نیز فرمود: این نماز صلاحیت ندارد که چیزی از کلام انسان‌ها به آن افزوده شود. [۳]
بنابراین اهل سنت که جزء اضافی (یعنی آمین گفتن پس ازحمد) را مستحب می‌شمرند، باید دلیلی برای آن اقامه کنند نه شیعیان که به سنت پیامبر عمل میکنند.
نظر اهل بیت علیهم السلام درباره آمین گفتن بعد از حمد
اهل بیت علیهم السلام که نزدیک‌ترین افراد به پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) هستند، به چنین سنتی فرمان نداده بلکه آن را نفی کرده اند. جمیل بن دراج از امام صادق (علیه السلام) نقل می‌کند: هرگاه پشت سر امام جماعت مشغول نماز بودی هنگامی که امام از خواندن حمد فارغ شد بگو: الحمدلله رب العالمین و آمین مگو. [۴]
در روایت دیگری از محمد حلبی نقل شده که از امام صادق (علیه السلام) پرسیدم: هنگامی که از فاتحة الکتاب فارغ شوم آمین بگویم؟ حضرت فرمود: نه [۵].

  • ۱ نظر
  • ۰۶ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۱۳
  • حیـدر کـرار

http://s5.picofile.com/file/8140215450/%D8%A2%DB%8C%D8%AA_%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87_%D8%B3%D8%A8%D8%AD%D8%A7%D9%86%DB%8C_3_.JPG

به نقل از مرکز خبر حوزه، حضرت آیت‌الله سبحانی در نوشتاری پیرامون عقاید سلفیه و نگاه آنان به دین چند سوال از این فرقه پرسیده‌اند. متن این نوشتار به شرح زیر است:
«سلفی‌ها می‌گویند باید از صحابه و تابعان پیروی کرد، زیرا فهم آنان، مقیاس حق و باطل است. آنان در این مورد، با حدیث منقول رسول خدا استدلال می کنند که فرمود: «خیر القرون قرنی ثم الذین یلونهم ثم الذین یلونهم...» ;«بهترین مردم، مردم زمان من هستند. سپس مردمی که پس از آنان می آیند. سپس مردمی که بعد از آن گروه می آیند».(1) آن گاه دوران هر کدام از سه گروه یاد شده را صد سال تخمین می‌زنند که مجموعاً بالغ بر سیصد سال می‌شود. ابن تیمیه و پیروان مکتب او، با این حدیث، سه قرن نخست اسلامی را که هر قرنی از نظر آنان صد سال است، ملاک حق و باطل شمرده و آن چه را که در این زمان انجام گرفته و یا عملاً بر آن صحّه گذارده‌اند، کاملاً می‌پذیرند، چون پیامبر در این حدیث، سه قرن را قرن ممتاز شمرده است. امتیاز این قرن‌ها به خاطر کسانی است که در آن سیصد سال زندگی می‌کردند و لازمه خیر و نیکی آنان این است که گفتار و سکوت آنان را حجت بدانیم.
این نظریه با ابهامات زیادی همراه است.

  • ۰ نظر
  • ۰۵ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۵۴
  • حیـدر کـرار

أفلتت من معاویة ریح على المنبر فقال: یا أیها الناس، إن الله خلق أبدانا، وجعل فیها أرواحا فما تمالک الناس أن تخرج منهم. فقام صعصعة بن صوحان فقال: أما بعد فإنّ خروج الأرواح فی المتوضئات سنة وعلى المنابر بدعة، واستغفر الله لی ولکم.

ترجمه:

معاویه روزى به هنگام ایراد سخنرانى ـ روى منبر ـ بادى از خود خارج کرد. و سپس براى توجیه این کار خود گفت: اى مردم خداوند عزوجل بدن ما را آفریده و در آن باد قرار داده، و انسانها نمى توانند از در رفتن آن جلوگیرى کنند. ناگهان یکى از حاضران ـ به نام صعصعة بن صوحان ـ (که یکی از یاران حضرت علی علیه السلام بود) گفت: آرى ولى جاى این کار در بیت الخلاء است نه روى منبر، چون این کار تو روی منبر بدعت است.

منبع: ربیع الأبرار ونصوص الأخیار-زمخشری ج ۵ ص ۱۱۶و ۱۱۷چاپ موسسة الأعلمی للمطبوعات.

حتما برای این یکی هم میگویند اجتهد فأخطأ!!

برچسب: اهانت گوگل به پیامبر(صلی الله علیه و آله) و مسلمانان+سند

  • ۰ نظر
  • ۰۴ شهریور ۹۲ ، ۰۳:۵۵
  • havafer

چقدر گله دارد این روزها جهاد!/این تکفیری های بی خرد/با "جهاد نکاح"  می خواهند/بی آبرویش کنند.1

برچسب: شیخ سعودی همسرش را به جهاد نکاح می فرستد!

  • ۴ نظر
  • ۰۳ شهریور ۹۲ ، ۰۳:۵۲
  • حیـدر کـرار

   در این زمانه کسی بی قرار مولا نیست      انیس خاطر مجنون، خیال لیلا نیست
چقدر حیدر دوران ما غریبی تو میان خانه‌ی ما هم برای تو جا نیست
اگرنیامده‌ای تا به حال حق داری برای آمدن تو دلی مهیا نیست
ز بس که دغدغه‌ی نان و آب بسیار است   دگر کسی ز دل و جان به یاد آقا نیست

گذشت جمعه به جمعه نیامدی تو ولی

مگر که مانده به راه تو چشم زهرا نیست

  • ۰ نظر
  • ۰۳ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۰۶
  • havafer
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران