|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

همجنس‌بازی در بین شورشیان سوریه و عراق

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۰۱ ق.ظ

گزارش‌ها حاکی از عمق فساد و فحشا در میان داعشیان و شورشیان عراق و سوریه و رواج آن است. فساد آنان تنها به جهاد النکاح که «زنا»ی مسلم است ختم نمی‌شود؛ بلکه این امر، منجر به ظهور پدیده‌ی لواط و همجنس‌بازی در میان گردان‌های شورشی نیز گردیده است. اخیراً تصاویری منشتر شده که نشان از گسترش این پدیده شوم در میان شورشیان سوری دارد.[1]

آنان این بار با عنوان «جهاد لواط» به عمل زشت خود صورت دینی داده‌اند؛ این یک نام مستعار برای رابطه جنسی مرد با مرد در چارچوب جهاد است.[2] این مضمون نشات گرفته از یک مقاله توسط محقق اسلامی «عمار علی حسن» و تکرار آن، توسط واعظ فعال مصری «مظهر شاهین» است[3] که روحانیون اخوان المسلمین به صراحت به مبارزان جهادی اجازه می‌دهند که در زمانی که آن‌ها دور از خانه هستند و رابطه جنسی با همسران خود را ندارند می‌توانند با مردان رابطه جنسی داشته باشند.[4] با وجود اظهارات مظهر شاهین، منتقدان ادعا می‌کنند که اتهام «جهاد لواط» صرفا تبلیغاتی به منظور بی‌اعتبار کردن اخوان المسلمین، داعش و مسلمانان است.[5]

«کمال الهلباوی» سخن‌گوی سابق سازمان جماعت اخوان المسلمین در اروپا[6] در مقاله‌ای با نام«کیف نواجه التکفیرین؟» [چگونه با تکفیری‌ها مواجهه کنیم؟] بیان می‌کند که تروریست‌های تکیفری در راستای تنفیذ افکارشان هر چیزی را حلال می‌شمارند، حتی لواط را در تحت بند «الضرورات تبیح المحذورات»[ضرورت‌ها محذورات و محرمات را مباح می‌کند] حلال می‌شمارند.
او در این مقاله اشاره می‌کند: «شدیدترین فتوایی که من خواندم این بود که جوانی به نزد «شیخ حمد ابو الدماء القصاب» آمد و از او پرسید ما راه جدیدی برای عملیات انتحاری ابداع کردیم بدین صورت که کبسول‌های انفجاری را در درون مقعد قرار داده [تا کسی بدان پی نبرد] اما برای آن‌که بتوان کبسول‌های انفجاری را در درون مقعد جای داد، باید مقعد وسیع باشد؛ حال آیا جایز است برای وسیع کردن آن، خود را بر یکی از مجاهدین مباح کنم؟!!!... زیرا هدفم جهاد است و نیتم صالح است. شیخ در جوابش گفت: اصل این‌ است که لواط جایز نیست و جهاد برتر است چون جهاد رکن اسلام است و وقتی رکن اسلام جز با لواط تحقق نمی‌یابد، پس اشکالی در آن نیست چون قاعده فقهی می‌گوید: «الضرورات تبیح المحذورات» و چیزی که واجب جز با آن محقق نمی‌شود، واجب خواهد بود. و بعد از عمل لواط بر تو واجب است که بسیار استغفار کنی. ای فرزندم! خداوند روز قیامت مجاهدین را بر اساس نیات‌شان محشور می‌کند و نیت تو نصرت و یاری اسلام است».[7]

شبکه ماهواره‎ای Sterk TV ترکیه با پخش مستندی درباره گروه تروریستی داعش پرده از چهره واقعی آنان برداشت. در این فیلم که با حضور و اعتراف ۲۰ عضو سابق داعش ساخته شده است، مطالب هولناکی مطرح گردیده است. یکی از اعتراف کنندگان با بیان این‌که اعضای داعش از هیچ تجاوز به عنفی هراس ندارند، تصریح کرد: سران داعش برای پیش‌گیری از جدا شدن و یا فرار کردن فرماندهان و نیروهای این گروه تروریستی٬ آن‎ها را مورد تجاوز قرار می‎دهند و از این عمل شنیع فیلم‌برداری می‎کنند. با این عمل٬ شخص مورد نظر همواره زیر فشار بوده و تنها راه رهایی‎اش خودکشی است. وی با بیان این‌که «در این مجموعه تروریستی٬ لواط امری عادی به حساب می‎آید» اظهار داشت: بارها تهدید به تجاوز شدم تا این‌که روزی مرا بیهوش کردند و پس از به هوش آمدن٬ خود را در اتاقی آلوده یافتم. این عضو سابق داعش افزود: مورد شکنجه‎های فجیعی قرار گرفتم و ۱۵ مرتبه به من تجاوز شد. آن‌ها از همه این اتفاقات فیلم گرفتند و تا مدت‌ها از این فیلم جهت تحت فشار قرار دادنم برای ادامه هم‌کاری بهره می‎بردند».

حرمت لواط در قرآن
اما در حرمت هم‌جنس‌بازی که مفتیان معارض، حکم به حلال بودنش کردند هیچ شکی نیست چنان‌که خداوند متعال در قرآن مجید در سوره مؤمنون و معارج ضمن بیان صفات مؤمنین و صفات اهل بهشت، بیان می‌کند: «وَالَّذِینَ هُمْ لِفُرُوجِهِمْ حَافِظُونَ * إِلَّا عَلَى أَزْوَاجِهِمْ أوْ مَا مَلَکَتْ أَیْمَانُهُمْ فَإِنَّهُمْ غَیْرُ مَلُومِینَ * فَمَنِ ابْتَغَى وَرَاء ذَلِکَ فَأُوْلَئِکَ هُمُ الْعَادُونَ [مؤمنون/5-7،و معارج/29-31] «و کسانى‌که پاک‌دامن‌اند مگر در مورد همسران‌شان یا کنیزانى که به دست آورده‌‏اند که در این صورت بر آنان نکوهشى نیست پس هر که جز این (دو مورد) را طلب کند (و التذاذ جنسى به هر نوع و با هر کس و هر چیز انجام دهد) چنین کسانى متجاوز (از حدود اسلام) هستند».
تعبیر به «حفظ فروج» که در آیه‌ى اوّل آمده، عام است، یعنى هر گونه مناسبات و روابط جنسى را شامل مى‌شود و از آن نهى مى‌کند، مگر آن‌چه را که استثناء شده، و آن مسایل جنسى مربوط به همسر و کنیز است. و قطعا لواط غیر راه‌هایی است که در آیه مجاز شمرده شده است. و این اعمال، تجاوز از حد شرعی بوده و فاعل آن گناه‌کار به حساب می‌آید، چنان‌که از عبارت «هم العادون» فهمیده می‌شود.

لواط عمل زشت و ناپسند و بر خلاف طبیعت و غریزه انسانى است و آیات جداگانه‌ای صراحت به حرمت آن دارند. قرآن کریم در چند مورد، داستان قوم لوط را بیان کرده و در ضمن آن این عمل را سرزنش نموده و ممنوع اعلام مى‏‌دارد: لواط، عملى حرام و بسیار زشت، در قوم لوط(علیه‌السلام) بود: «ولوطـًا اِذ قالَ لِقَومِهِ اَتَأتونَ الفـاحِشَةَ ما سَبَقَکُم بِها مِن اَحَد مِنَ العاـلَمین * اِنَّکُم لَتَأتونَ الرِّجالَ شَهوَةً مِن دونِ النِّساءِ بَل اَنتُم قَومٌ مُسرِفون [اعراف/80-81] به خاطر آورید لوط را، هنگامی که به قوم خود گفت: آیا عمل بسیار زشتی را انجام می‌دهید که هیچ‌یک از جهانیان، پیش از شما انجام نداده است؟! آیا شما از روی شهوت به جای زنان به سراغ مردان می‌روید؟! شما اسراف‌کار و منحرف هستید!».

هم‌چنین فرمود: «ولوطـًا اِذ قالَ لِقَومِهِ اِنَّکُم لَتَأتونَ الفـاحِشَةَ ما سَبَقَکُم بِها مِن اَحَد مِنَ العـالَمین * اَئِنَّکُم لَتَأتونَ الرِّجالَ وتَقطَعونَ السَّبیل [عنکبوت/28-29]«و لوط را فرستادیم هنگامى‌که به قوم خود گفت: شما عمل بسیار زشتى انجام مى‌‏دهید که هیچ یک از مردم جهان پیش از شما آن را انجام نداده است. آیا شما به سراغ مردان مى‏‌روید و راه تداوم نسل انسان را قطع مى‌‏کنید و در مجلس‌تان اعمال ناپسند انجام مى‌‏دهید؟»

بنابراین: بر اساس آیات مذکور هیچ جای تردیدی در حرمت عمل ناپسند و شرم‌آور «لواط » نخواهد ماند و حکم به حلیت لواط و عمل به آن، قطعا بدعتی آشکار و مسلم از سوی دواعش و معارضین در سوریه و عراق است که خود را داعیه دار اسلام میدانند و دیگر مسلمانان را تکفیر کرده و تنها مسلمان و عامل به دستو رات قران و پیامبر اکرم (صلی‌ الله‌ علیه‌ و آله) را خود می‌دانند. آیا به راستی اسلام و قرآن چنین دستوری داده است؟ پاسخ این سوال را به فطرت‌های بیدار می‌سپاریم.

________________________
[1]. http://www.aparat.com/v/KxLbX
http://www.aparat.com/v/9F0KC
http://www.aparat.com/v/HANoG
[2]. Jonah Goldberg. «‘You Must Be Sodomized’». National Review، December 10, 2013.
Tina Nguyen, Prominent Cleric Denounces Muslim Brotherhood’s ‘Anal Jihad’ Practices, Mediaite, 19 July 2014
[3]. Egyptian Propaganda: Fatwa Permits "Anal Jihad" for Muslim Brotherhood Members, Al-Tahrir TV (Egypt), 26 June 2014 (published by MEMRI)
[4]. Vasudevan Sridharan, Egypt: Muslim Brotherhood Clerics Sanction 'Anal Jihad' for Lonely Militants Fighting Far From Their Wives, International Business Times, 18 July 2014
[5]. Michael Stone. «Fatwa authorizes ‘anal jihad’ for ISIS terrorists far from home». patheos، July 15, 2014.
[6]. http://www.albawabhnews.com/594780
[7]. http://sahafaty.net/news1094862.htm
http://www.mobtada.com/details.php?ID=193771
http://www.alnaharegypt.com/t~206252

  • حیـدر کـرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران