|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

"الشوزن" چیست؟/ تصویر

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۰۳ ق.ظ

حجم گلوله های سربی به قدری کوچک و تعداد آن زیاد است که خارج کردن آن برای پزشکان کاری مشکل به شمار می رود / این نوع سلاح غیر قانونی در ایالات متحده آمریکا و رژیم اسرائیل ساخته و توسط رژیم آل خلیفه خریداری شده و علیه ملت مظلوم و انقلابی شیعیان بحرین مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش شیعه آنلاین، "الشوزن" نام نوعی سلاح گرم است که بر اساس قوانین بین المللی از سلاح های ممنوعه به شمار می رود و امروزه بیشتر توسط نیروهای رژیم آل خلیفه با حمایت و پشتیبانی نیروهای اشغالگر آل سعود علیه ملت مظلوم بحرین مورد استفاده قرار می گیرد.

 

این نوع سلاح پس از پرتاب شدن به سمت هدف، منفجر می شود و ده ها گلوله سربی کوچک از آن خارج می شود و به هدف مورد نظر اصابت می کند. برخورد آن با بدن انسان – همان طور که در تصویر موجود در این خبر نیز مشاهده می شود – موجب می گردد در بدن فرد مورد اصابت قرار گرفته، تعداد زیادی سوراخ و زخم به وجود آید.

گفتنی است، حجم گلوله های سربی به قدری کوچک و تعداد آن زیاد است که خارج کردن آن برای پزشکان کاری مشکل به شمار می رود.

این نوع سلاح غیر قانونی در ایالات متحده آمریکا و رژیم اسرائیل ساخته و توسط رژیم آل خلیفه خریداری شده و علیه ملت مظلوم و انقلابی بحرین مورد استفاده قرار می گیرد.

چند تصویر ناراحت کننده

  • havafer

نظرات (۱)

سلام
از سرگیری وبلاگ وهابی ستیز(حب علی عباده)

علی ویاک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران