|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

http://s6.picofile.com/file/8235000684/AndroidOnlineNewsImage.jpg

140 نفر از سرکردگان وهابیت تکفیری، در سایۀ ناکامی حاصل از اجرایی شدن برجام، با صدور بیانیه‌ای عمق خشم و کینه خود را از نتایج مثبت سیاست‌های اصولی و حکیمانه جمهوری اسلامی ایران و ناکامی‌های مستمر رژیم آل سعود ابراز کردند.
بر اساس گزارش سی ان ان عربی، در این بیانیه ادعا شده است که تسلط دشمنان از جمله ایرانی ها بر مسلمانان، ممکن است به دلیل کوتاهی بندگان در عبادت خدا و تبلیغ دین و ظلم به نفس باشد(!)
در همین حال، محمد العریفی مبلغ مشهور وهابی و موسوم به "مفتی جهاد نکاح" در صفحه توییتر خود، از صدور این بیانیه علیه آنچه "خطر صفوی ایرانی" در عراق، سوریه، یمن و لبنان نامید، استقبال کرد.
مبلغان وهابی که دست خون آلود اربابانشان در جریان تروریسم دولتی آل سعود، در تمام ناآرامی ها و اقدامات تروریستی منطقه آشکار شده است، در بیانیه مذکور ضمن اشاره به موضوع بحرین مدعی شدند که ایران تلاش می کند اکثریت مردم این کشور را از بافت ملی خود جدا کند تا سرسپرده و تابع تصمیمات خارج از کشور خود شوند و مانند خنجری علیه جامعه و حکومت خود عمل کنند.
بر اساس گزارش العالم، این بیانیۀ گستاخانه، ضمن هشدار به کشورهای اسلامی درباره خطر نفوذ ایران، به زعم خود مهمترین وظیفۀ جهان اسلام را حمایت از ملل مسلمان برای پس گرفتن حقشان در تمام کشورهایی دانسته که به زعم آن در "آتش حکومت ایران" می سوزند. این بیانیه مدعی شده که همکاری واقعی با علمای مسلمان برای در امان نگه داشتن کشورهای اسلامی از خطر گسترش نفوذ ایران، در این مرحله کاملا ضروری به نظر می رسد.

  • حیـدر کـرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران