|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

کلیپ های جنجالی شیخ طارق یوسف المصری

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۴۸ ب.ظ

  دریافت            2.97 مگابایت          اعلام تشیع

شیخ طارق یوسف المصری خطیب و امام جماعت مسجد اولی الالباب در بروکلین - نیویورک می گوید: در مصر می ترسم بگویم شیعه هستم چون اینها شیعه را مسلمان نمی دانند به همین جهت شیعیان از ترس این وحشی ها تقیه می کنند و عقاید خودشان را پنهان می کنند که کشته نشوند.

 دریافت              4.15 مگابایت       دفاع از تشیع

 دریافت          10.3 مگابایت            رد خلفا

  • حیـدر کـرار

نظرات (۲۰)

کل دین و مذهب و عقیده ی شما تقیه است!!!

تا میتونین می دزدین و می چاپین به اسم تقیه !

ان شالله تو اون دنیا از حلقوم تک تکتون میاد بیرون
اینو جواب بده چرا یه عالم شما سالها در حوزه علمیه شما درس می خونه بعد به این نتیجه می رسه که سالها به بی راهه می رفته...
ولی تا حالا یه عالم شیعه دیدی که سنی بشه...
خدا جای حق نشسته...
برو فکر کن تحقیق کن من با اینکه شیعه هستم ولی بیشتر کتابهای شما رو خوندم...شما هم برو یه سری به کتاب های خودت و کتابهای ما بزن...اگه واقعا دنبال حقی و اگر متعصبانه و کور کورانه دنبال یه مسلک نیستی...
اینو جواب بده چرا یه عالم شما سالها در حوزه علمیه شما درس می خونه بعد به این نتیجه می رسه که سالها به بی راهه می رفته...
ولی تا حالا یه عالم شیعه دیدی که سنی بشه...
خدا جای حق نشسته...
برو فکر کن تحقیق کن من با اینکه شیعه هستم ولی بیشتر کتابهای شما رو خوندم...شما هم برو یه سری به کتاب های خودت و کتابهای ما بزن...اگه واقعا دنبال حقی و اگر متعصبانه و کور کورانه دنبال یه مسلک نیستی...
در‌‌جواب‌شما‌بگم،بله‌ایت‌الله‌ابوالفضل‌برقعی‌عالم‌و‌مجتهدسنی‌شدند‌
و‌بخاطر‌همین‌سنی‌شدن‌ترور‌شدن‌و‌کتاب‌دلایل‌اهل‌سنت‌در‌رد‌اهل‌بدعت‌
رو‌نوشتن‌که‌لازمه‌شما‌بخونید‌حتما
پاسخ:
سلام

ابتدا اینکه آقای ابوالفضل برقعی هیچگاه به درجه مرجعیّت نرسید و افراطیّون اهل سنّت برای سوء استفاده از نام او، وی را آیة الله العظمی می نامند و اطّلاعات او از اسلام ، بسیار سطحی است و از نظر متکلّمین شیعه که در اصول دین بحث می کنند ، وی به هیچ وجه متکلّم نبوده ؛ بلکه مثل بسیاری از افراد عادی شیعه و عموم طلّاب آن زمان ، صرفا مقداری اطلاعات در مورد کلام شیعه داشته.

دوما؛ صرفا جهت تکمیل اطلاعات ناقص شما باید به عرض برسانیم: ایشان اصلا سنی نشد و هیچگاه اعلام سنّی بودن نکرد؛ بلکه طبق گفته ایشان: من اسلام بدون مذهب را قبول دارم.

ایشان انحراف اعتقادی داشت.

برخی وی را به وهابی بودن متهم کردند هر چند خود برقعی این اتهام را به شدت رد می‌کرد و اعلام نمود که دوستدار اهل بیت علیهم السلام است. گروهی از مخالفانش، عقاید برقعی و همفکرانش را ناشی از نفوذ عقاید وهابی‌ها می‌دانند و به این دلیل به آن‌ها شیعیان وهابی می‌گویند. باور کلی اینست که وی تا آخر عمر به امامان شیعه معتقد و شیعه از دنیا رفته‌است.

تحلیل و نقد دلایل ابوالفضل برقعی درباره قرآن‌بسندگی در هدایت بشر: http://mazaheb.urd.ac.ir/article_42488.html

شما اهل سنت چرا فقط این آقا را علم کرده اید؟؟؟؟؟
شما می دانید چقدر از علمای شما شیعه شده اند؟ آن هم علمای طراز اول. اصلا همین بلوچستان خودمون چقدر سنی شیعه شده. دو لینک زیر را رجوع فرمایید:

لطفا تعصب را کنار گذاشته و حقیقت را جویا شوید...
در جواب کسانی که میفرمایند چرا علمای سنی شیعه میشوند ولی علمای شیعه نه .دو دلیل دارد اول این که شیطان همیشه کسی را گمراه می کند که در مسیر صحیح هست و کسی که راه را کج میره به همان راه هدایت می کند .ثانیا میوه سالم ورسیده اگر مصرف نشود فاسد میشود ولی هیچ وقت میوه فاسد دوباره سالم نمیشه .علمای شیعه قلبشون سیاه شده و قابل هدایت نیستند
آقا حسین شما چرا اینطور نمیگید که امکان دارد شیطان جلوی هدایت شما را گرفته و در ضلالت باقی گذاشته... و آن علمای بزرگ اهل تسنن خدواند متعال آنها را هدایت کرده؟ همین علمایی که الان گول‌خورده شیطان خطابشان می کنید تا دیروز آنها را تقدیس و تمجید می کردید و به حرف های آنها استناد می نمودید... الان چون حقیقت را یافته‌اند دارید تخریبشان می کنید؟؟ علمای اهل تسننی که شیعه شدند یکی و دوتا نیستند که بگیم شیطان گولشان زده بلکه صدها عالم سنی شیعه شدند و این دلیل بر درستی مذهب شیعه است. میفهمی چه کسانی شیعه می شوند؟؟؟ عالمان اهل تسنن شیعه می شود آنهایی که پشت سرشان نماز میخوانی و از آنها مسأله می پرسی... الان هم باید به دنبال آنها حرکت کنی که چرا شیعه شدند؟؟ اسم شما حسین است می دانی حسین اسم چه کسی است؟ کدام شخصیت بزرگوار تاریخ است؟ نوه پیغمبر صلی الله علیه و آله و پسر امیرالمؤمنین علی علیه السلام است رفتار و سیره امام حسین علیه السلام عین سیره پدر و جد اوست... بروید مطالعه کنید... بعد بیاید دلیل بیاورید... امیدوارم نور هدایت دل های سیاه شما را فراگیرد
نه یاران پیامبر ص تونستن همپای علی ع اذامه بدن نه داعیان امروز جهان تشیع، همه با هم محشور میشن شک نکنید.
علی درب خروج از بزرگ شهر علم پیامبر به حقیقت ایمان و عمل به آموزه ها بود. بله هر درب ورودی یه در خروج هم هست. قبولین در علم حتما موفقین در عمل نخواهند بود.
سند مرودودیت شیعه و سنی هم ناله های زهرا در شب های تار مدینه، گلوی پاره حسین، دست قطع شده عباس، پای زخمی رقیه و گوش پاره جیگرگوشه حسین هست.
باید همه با هم توبه کنیم به حقیقت اسلام برگردیم
عشق وقت علی اهل بیت علی
نظراتتونو خوندم
میخوام تشکر کنم به خاطر اینکه در نهایت ادب و به دور از توهین با هم صحبت میکنید.شیعه و سنی
امیدوارم حق طلب باشیم و از تعصب به دور.
من شیعه هستم و از دوستانی که سنی هستن تقاضا دارم کتابهای خودشونو مثل صحیح بخاری و صحیح مسلم رو مطالعه کنن
ببینید چقدر تناقض وجود داره.
از خداوند مهربان روحی سلیم و حق پذیر را خواستارم
نظراتتونو خوندم
میخوام تشکر کنم به خاطر اینکه در نهایت ادب و به دور از توهین با هم صحبت میکنید.شیعه و سنی
امیدوارم حق طلب باشیم و از تعصب به دور.
من شیعه هستم و از دوستانی که سنی هستن تقاضا دارم کتابهای خودشونو مثل صحیح بخاری و صحیح مسلم رو مطالعه کنن
ببینید چقدر تناقض وجود داره.
از خداوند مهربان روحی سلیم و حق پذیر را خواستارم
عبدالکریم سزوش یکی از متفکرهای شیعه بود که رفت وخابی شد

اینکه ما خبر نداریم چندتا شیعه سنی شدن که دلیل بر حق بودن شیعه نیست. این شیعه ای که هر جنایتی میکنه به اسم علی، ع،... عه
این اراجیف رو تو زمانی که یه قرون پول تو جیب ماها باشه می‌گن.
تف تو هر چی دین و مذهبه که هر دو دنیامون رو نابود کردین با این مزخرفاتتون.
یه مسئله توی گفت و گو ها توجه من رو جلب کرده. اون کسی که با نام کاربری ( من ) نظر داده مشکوک به نظر می رسه بذارین یه نکته ای رو گوشزد کنم . اسرائیلی ها حرف ( ه ) رو به صورت( خ ) تلفظ می کنند. از طرفی سربازان سایبری اسرائیل خصوصا در شبکه های اجتماعی همواره در حال شبهه افکنی های موهوم ، اطلاعات غیر موثق و جو سازی های تخیلی هستند. با این حساب آقا یا خانوم ( من ) که در این گفت و گو شرکت کرده به احتمال قوی . . . به غلط املایی اون در کلمۀ ( وخابی ) دقت کردین؟! این یکی از فاحش ترین سوتی های این افراده. شاید بگین چرا کلمات دیگه رو که شامل حرف ( ه ) هستنداشتباه ننوشته؟ معلومه . اونها در آموزش هایی که می بینن تا زبان فارسی رو یاد بگیرن عموما با نوشتار کلمات هم آشنایی پیدا می کنن و تنها ممکنه کلمات کم کاربرد تر رو اشتباه بنویسند. از طرفی اینها در زبان خودشون هم برای مثال کلمۀ ( وهابی ) رو به صورت ( وخابی ) تلفظ میکنن. حالا اینجور جاها یادشون میره که باید فارسی تایپ کنن. از همۀ اینها که بگذریم، این فرد ( کاربر من ) از استدلال ناقص یا بحث مغلطه آمیز آوردن مثال برای اثبات یک چیز کلی استفاده میکنه و به عبارت دیگه بنزین روی آتیش شما میریزه. چرا که اگر فلان عالم سنی یا شیعی به مذهب دیگری رو بیاره باز هم حجت برای ما تموم نمیشه که کدوم آیین یا مذهب بر حقه. گرویدن عالمان تنها میتونه یه نشونه و تلنگر باشه. در میدان استدلال و حق طلبی، این گزاره های قابل قبول و عقلی و نقلی موثق هستند که حکم نهایی رو تأیید میکنن. یعنی حتی اگر همۀ مردمان جهان جمع شوند و بگویند که من شنیده ام یا دیده ام فلان عالم ، تغییر مذهب داده پس تو هم اینچنین کن، تو تنها زمانی به حقیقت میرسی که از مسیر تحقیق - حتی کم اما کافی - بگذری. در مورد بر حق بودن مذهب تشیع، هم نشانه ها ( روی آوردن عالمان به تشیع ) و هم استدلال ها هر دو موجود و روشنه . میمونه همت من و شما که قدمی برای تحقیق برداریم.
امیدوارم شیعه ها روزی هدایت شوند و کسی را برای الله شریک قرار ندهند
برادر به اسم (نا شناس)، سلام علیکم.
درباره ی مطلبی که فرمودین؛
لازم است بدانیم که ، شیعیان فردی را به عنوان شریک خداوند قرار نمیدهند ، این اعتقاد آنهاست که خالق ، تربیت کننده ، و مالک موجودات و جهان فقط خداوند می باشد.
اینکه شیعیان از به اولیاء الهی توسل می کنند و طلب شفاعت می نمایند ، به این معنا نیست که آنها را همردیف خداوند (نعوذ بالله) قرار دهند،
شرک و پرستش غیر از خدا در صورتی است که مثلا انسانی در برابر یک شخص او را شریک خدا در کارهایش بپندارد ، یا با اعتقاد داشتن به خالقیت و مالکیت و الوهیتِ استقلالی او، در برابرش خضوع و خشوع کند و او را عبادت کند.
در حالی که شیعه هیچ وقت ائمه علیهم السلام را اینگونه نپنداشته است.بلکه شیعیان آنها را واسطه های الهی بین خدواند و بندگان می داند ،
مثلا به نظر شیعه رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم یک انسان برگزیده خداوند و بهترین بنده ی او می باشند که در نزد خدا جایگاه بسیار بالایی دارند و لذا اگر شیعیان از ایشان طلب شفاعت می کنند به این علت است که خداوند به ایشان اجازه شفاعت داده و چون در نزد خدا بسیار عزیز می باشند خداوند به احترام ایشان حاجت ما را بدهد.
اظهار ارادت و نزدیکی جستن مسلمانان به قرآن و عترت به این علت است که باعث نزدیک شدن به خداوند می باشد. در واقع خداوند ایشان را راه های رسیدن به خودش قرار داده است .
متاسفانه با برداشتها و تبلیغات سوء عده ای از مسلمانان (وهابیت) این چنین مطالب و مسائل مهم تحریف شده است و باعث انحراف بعضی افراد می شود.
در حالی که خیلی از علمای واقعی اهل سنت (نه وهابی ها که خودشان را همان اهل سنت جلوه داده اند) هیچ گاه شیعه را مشرک ندانسته است ، بلکه خود آنها به توسل و شفاعت اعتقاد دارند.
در خود قرآن کریم نمونه هایی از مسئله وسیله قرار دادن به سمت خدا بیان شده است.و خلاصه اینکه اعتقاد به توسل و شفاعت ریشه در معارف اسلامی دارد و برگرفته از آنهاست.
آنچه نوشته شد توضیحی مختصر بود.
در پایان آدرس یک مقاله در این باره را می گذارم تا اگر خواستید به آن مراجعه کنید که کامل تر است.
با تشکر.خدا حافظ
برادران اهل سنت کتاب الغدیر و المراجعات و شبهای پیشاور را بخوانند که استدلال ها از کتاب های خودشان و احادیث معتبر هست.
همچنین مجموعه سخنرانی های رایفی پور در بحث شهادت پیامبر و حمله به خانه وحی حضرت زهرا که از کتب خود شما و با احادیث و استدلال های محکم میباشد را ببینید و تحقیق کنید که ان دنیا از شما سوال میشود.
کتب شیخ محمد تیجانی و ایت الله مرتضی عسکری در تاریخ صدر اسلام را بخوانید و نگویید همه چی اونموقع گل و بلبل بوده.
در ثانی جنایات بنی امیه و بنی عباس و حکومت های اهل سنت را بخوانید و تحقیق کنید تا اینگونه بغض به جمهوری اسلامی نداشته باشید.
احسنت...واقعا عمر و ابوبکر کسانی بودند که به طمع دنیا و شیطان پرستی دین خدا را به تمسخر گرفتند..
اگر شیعه علی نبود اسلام به بی راه می رفت و جهالت عرب دوباره رشد می کرد .شخصیت منحصر بفرد علی باعث شده که هیچ نوع خلافت و حکومتی را نتوان با حکومت علی مقایسه کرد ...هرچند خیلی ها می خواهند شبیه علی حکومت داری کنند ..ولی بیشتر شبیه دلقک بازی های یزید و کثافت کاری معاویه حکومت می کنند
اصلا لازم نیست این همه کتاب بخونیم تا به حقیقت پی ببریم کافیه فقط به عقلتون رجوع کنین شما وقتی میخواین یه مسافرت جزئی هم برین خونه رو به کسی میسپارین یا وقتی میخواین از خونه خارج شین سفارش خونه و بچه ها تون رو به کسی میکنین ،حال سوال اینجاست که پیامبر بزرگ اسسلام که اون همه برای این دینسختی کشیدن باو جود اینکه بنابر روایات کتب خودتون می دونستن چیزی به عمرشون نمونده هچ وصیتی نکردن چرا تدبیر و درایت پیامبر رو از یه فرد عامی هم کم تر میدونین چرا ناخواسته به پیامبر توهین میکنین .شرایط زمان پیامبر رو در نظر داشته باشین که خیلی از افراد عقایدشوم سطحی بود خیلی ها فقط از روی تعصبات قبیله ای به این دین گرویده بودن ،وقتیدکه رئیس قبیله ایمان می اورد اونا هم بهدتبعیت از اون اسلام می اوردن ،خیلی هم بعد از مغلوب شدن و از روی ترس ،کما اینکه بعد از صلح حدیبیه اسلام آوردن که ایمانشون سطحی بود ،ایا پیامبر بدون هیچ وصیتی مسلمین رو ترک کرد اونهم تو همچین شرایطی ،بنابر روایات وارده در صحیحین چرا وقتی که پیامبر در حالت احتضار بودن واز صحابه خواستن قلم وکاغذی بیارن که چیزی بنویسن که مسلمانان بعد از اون دچار گمراهی نشوند ولی صحابه امتناع کردن و به دودسته تقسیم شدن گروهی مخالفت کردن و خلیفه دوم فرمودن پیامبر هذیان میگه قران برای ما کافیست ،ایا اگه پدر خودتون در حالت احتضار از شما چیزی بخوان شما سراپا مطیع نمیشوید ولی صحابه به پیامبر تهمت هذیان زدن و از انجام دستور پیامبر سر باز زدن اینا رو نمیان به ما بگن اگه هم یکی زرنگ باشه بره بخونه هزار ویک توجیه من دراودی در میارن
آقایی که خودت را "من"معرفی کردی
این فرض غلطی که کردی را از کجا آوردی اولا شیعه کجا جنایت میکنه؟!
بعد کجا شیعه با اسم امیرالمومنین علیه السلام جنایت کرده ؟!
یا وارد بحث نشید یا ادب و آداب بحث را یاد بگیرید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران