|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

حق نداریم شیعیان را غیرمسلمان بدانیم

پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ب.ظ

http://s3.picofile.com/file/8213862818/1442397599.jpg

ماهاتیر محمد، دیروز، 23 شهریورماه، ضمن سخنانی در شهر «شاه عالم» مالزی گفت: ما هیچ حقی نداریم که بگوییم آن‌ها (شیعیان) مسلمان نیستند، فقط به خاطر این که مثل ما نیستند یا مثل ما لباس نمی‌پوشند.

ماهاتیر محمد گفت: هر فردی که به یگانگی خدا و رسالت حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) شهادت دهد، مسلمان است و همان طور که می‌دانیم هم شیعیان و هم سنی‌ها به این دو امر شهادت می‌دهند.

نخست وزیر اسبق مالزی افزود: باید از اختلافات فرقه‌ای که باعث جنگ و درگیری در برخی از کشورهای خاورمیانه شده، پرهیز کنیم.

وی در ادامه گفت: شیعیان و سنی‌هایی که در بخش‌هایی از جهان اسلام به جنگ با یکدیگر مشغولند، در واقع در جهت اهداف یهودی‌ها (صهیونیست‌ها) و آمریکایی‌ها عمل می‌کنند.

ماهاتیر محمد تأکید کرد: یهودی‌ها و آمریکایی‌ها به این مسلمانان می‌خندند چون در واقع کار آن‌ها را برایشان انجام می‌دهند. وقتی ما به جای نقاط مشترک بر اختلافات خود پافشاری می‌کنیم، نتیجه همین می‌شود.

  • حیـدر کـرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران