|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

حجر‌الاسود را نبوسید چون بیمار می‌شوید

پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۴ ب.ظ

http://s3.picofile.com/file/8213855392/86tc8xp9.jpg

مقامات عربستان در راستای تلاش برای محو و تخریب آثار اسلامی و مقدسات و نیز کم کردن از عظمت و قدسیت آن هشداری دادند و از حجاج بیت‌الله‌الحرم خواستند از بوسیدن زیاد حجر الاسود یا لمس مقام ابراهیم (علیه السلام) بپرهیزند با این بهانه که اقدام مذکور منجر به انتقال بیماری‌های مسری می‌شود.

روزنامه "وطن" عربستان در گزارش امروز (سه شنبه) خود به نقل از شخصی به نام "حسین محمد محمد" متخصص بیماری های مسری منطقه "قصیم عربستان ادعا کرد: اقدام موج عظیم حجاج که اصرار دارند حجر الاسود را لمس یا ببوسند منجر به انتقال بیماری های مسری خواهد شد.

وی افزود: هر جسمی که بوسیده یا لمس شود ناقل بیماری است و اگر چه در زمان کنونی چون وبائی که آن را پیش بینی می کردیم ، وجود ندارد و بنابراین احتمال انتقال بیماری هم کم شده اما احتیاط لازم است. حسین محمد تصریح کرد: پول نیز عامل انتقال بیماری میان انسان هاست و از این قاعده مستثنی نیست.

  • حیـدر کـرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران