|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

آموزش دانلود تصاویر اینستاگرام

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۴۳ ب.ظ

ویدئو/ آموزش دانلود تصاویر اینستاگرام بدون نیاز به روت با EasyDownloader

شیوه رایج برای ذخیره تصاویر در اینستاگرام داشتن یک گوشی روت شده و یا گرفتن عکس از تصویر (screenshot) موردنظر است که البته بدون شک این روش برای ویدیوهای اشتراکی کار نخواهد کرد. در این مطلب یک راه بهتر را به شما معرفی خواهیم کرد.

همان‌طور که می‌دانید برنامه اینستاگرام ابزاری برای به اشتراک گذاشتن تصاویر است که از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است. مشکلی که به طور حتم با آن آشنا هستید، عدم امکان ذخیره تصاویر به صورت مستقیم بر روی تلفن همراه شماست.

شیوه رایج برای ذخیره تصاویر در اینستاگرام داشتن یک گوشی روت شده و یا گرفتن عکس از تصویر (screenshot) موردنظر است که البته بدون شک این روش برای ویدیوهای اشتراکی کار نخواهد کرد.

http://s5.picofile.com/file/8142185018/EasyDownloader.jpg

اما در اندروید ظاهرا کار کمی آسان شده است. اپلیکیشن Easy Downloader for Instagram این مشکل را برای شما حل می‌کند و امکان ذخیره تصاویر و ویدیو را بر روی حافظه گوشی‌تان فراهم می‌کند؛ کافیست که این برنامه را نصب کنید و گزینه “Download mode” را در برنامه فعال کنید؛ با زدن سه نقطه منو را انتخاب کرده و گزینه “Copy Share URL” را انتخاب کنید.

پیغامی مبنی بر “لینک مورد نظر در کلیپ برد شما ذخیره شد” دریافت خواهید کرد (گزینه Dismiss را بزنید) در ادامه اگر به منوی وضعیت (Notification Pane) بروید، خواهید دید که عکس یا ویدیو مورد نظر شما دانلود شده است.

به گالری عکس‌های خود رفته و تمام؛ عکس مورد نظر شما آنجاست. اما این روش یک مشکل کوچک نیز دارد و آن این است که قبل از استفاده از این نرم افزار، اینستاگرام باید بر روی گوشی شما نصب شده باشد و بعد برنامه Downloader را نصب کنید؛ چون در غیر اینصورت برنامه کار نخواهد کرد. پس در ابتدا برنامه اینستاگرام و سپس برنامه دانلودر را نصب کنید تا نرم‌افزار کار کند.

لینک دانلود برنامه اندروید EasyDownloader از اپینیک

ویدیوی زیر نحوه کار را به شما نشان خواهد داد:

http://s5.picofile.com/file/8142186300/Capture.JPG

نقل از: فارنت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران