|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

باز هم طلاق عجیب دیگر در عربستان

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۵۲ ب.ظ

یک مرد عربستانی دراقدامی عجیب همسرش را به دلیل تغییر رنگ پوست طلاق داد!
نشریات سعودی خبر این اتفاق را منتشر کردند که طی آن در منطقه جازان در جنوب عربستان یک مرد چهل ساله ، 7 ماه پس از ازدواج همسر خود را به دلیل آن که پوستش تیره شده بود، طلاق داد.
زن مطلقه در گفت وگو با نشریۀ سعودی "الوطن" گفت: همسرش قبل از ازدواج وی را از وجود زن و 7 فرزندش آگاه کرده و مدعی شده بود که به دلیل بیماری همسر قصد ازدواج مجدد دارد.
مرد سعودی برای همسر دوم شرط گذاشت که با انجام اقدام های زیبایی، رنگ پوستش را کمی روشن تر کند.
زن مطلقه می گوید که پس از گذشت 3 ماه از ازدواج و به دلیل بارداری رنگ پوستش به تیرگی گرایید و در نتیجه رفتار همسرش با او تغییر کرد.
همسربی مبالات سعودی عروس 7 ماهۀ باردار را به خانه پدرش فرستاد و به او گفت که می تواند فرزندش را بعد از ولادت به تنهایی بزرگ کند!
چند ماه پیش نیز یک داماد عربستانی تنها دو روز پس از تشکیل زندگی مشترک، همسرش را به بهانه "بدیُمن بودن" و شورچشمی، طلاق داد و عجیب‌ترین نوع طلاق را در این کشور ثبت کرد.

  • حیـدر کـرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران