|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید
خانه ای که تخریب شد

خانه ای که تخریب شد

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۰۶ ق.ظ

در این فیلم که بخش های مختلف خانه حضرت خدیجه سلام الله علیها و پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله از جمله: محل اتاق، محل عبادت پیامبر، محل تولد حضرت زهرا سلام الله علیها پیش از تخریب توسط دولت سعودی به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از خبرآنلاین، این فیلم، محل زندگی مشترک پیامبر صلی الله علیه و آله و همسرش خدیجه بوده است. این خانه مورد عنایت مسلمانان و یکی از بهترین مکان های مکه شناخته می شده است. در نقشه ای که از این خانه در دست است، مصلای رسول خدا صلی الله علیه و آله و مولد فاطمه سلام الله علیها در آن مشخص شده است. متاسفانه این محل نیز توسط دولت سعودی تخریب گردید و تنها با اصرار شهردار مکه، مدرسه ای برای حفظ قرآن، به جای آن ساخته شد. گویا بعدها این مدرسه هم از میان رفته است.
  • حیـدر کـرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران