|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

سندی بر حقیقت شیعه

پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۴ ق.ظ

اینها با صاحب قبر مشکل دارند. اگر اینها در ادعای اهل سنت پیغمبر بودن صادق باشند، می‌دانند که قرآن مردم را امر به محبت به قربای پیامبر(صلی الله علیه وآله) و خویشان نزدیک و اهل بیت ایشان کرده است. زمانی که مرقد حضرت امامین عسکریین که از نوادگان حضرت رسول(صلی الله علیه وآله) بودند در سامرا تخریب شد، اگر این جنایت نسبت به مرقد نوادگان پیامبر و هتک حرمت آن بزرگواران، توسط علمای اهل سنت محکوم می‌ شد و عاملان آن مجازات می‌شدند، اکنون این جنایتکاران کار را به اینجا نمی‌رساندند.

اخیرا این جنایتکاران تکفیری گفته اند که در صورت دست یافتن به مرقد حضرت زینب(علیها السلام) آنجا را نیز نبش قبر خواهند کرد. خراب کردن قبه و بارگاه یک طرف و نبش قبر کردن یک طرف دیگر؛ با آنکه طبق منابع شیعه و سنی نبش کردن قبر مسلمانی که ـ ولو فاسق و جنایتکار باشد ـ از نظر شرعی حرام و گناهی بزرگ است. متأسفانه در مقابل این کارهای خلاف شرع، اخلاق و انسانیت علمای اهل سنت سکوت مرگباری گرفته‌اند و در اثر جهالت دشمنی خود را  به سمت شیعه آورده‌اند و حاضر نیستند این جنایات را محکوم کنند.

چندی پیش مقابر عمار یاسر و اویس قرنی دو شخصیت مهم جهان اسلام از سوی این جنایتکاران آسیب دید، ولی باز هیچ‌گونه برخوردی از سوی عالَم تسنن صورت نگرفت و این جنایت محکوم نشد، ولذا به این جنایتکاران در حقیقت چراغ سبزی نشان داده شد که جنایاتشان تداوم یابد.

البته از سوی دیگر همان گونه که این نابکاران سفاک اعلام کرده‌اند، ما می بینیم که جنایت اینان سندی بزرگ و ارزشمند بر حقیقت شیعه توسط اینها رو شد. این جنایتکاران بعد از نبش قبر حضرت حجر اعلام کردند که جسد او سالم بوده و آن را بیرون آورده‌اند(گرچه با اعلام مسؤلین حرم حجربن عدی، وهابی ها به دلیل پایین بودن جسد نتوانسته جسد صحابی جلیل القدر را بیرون بیاورد). سالم بودن پیکر مطهر صحابی پیامبر و یار وفادار حضرت امیر که از شیعیان خاص آن حضرت بوده، دال بر 1400 سال حقیقت اوست، در حالی که گور معاویه که پیشوای این ضالین است همان موقع در زمان بنی عباس نبش شد و چیزی از پیکرش باقی نمانده بود.

لذا اگر کسی اندک عقل و فهمی داشته باشد، درمی‌یابد که سالم ماندن پیکر حجر پس از نزدیک به 1400 سال نشانگر درستی راه اوست. خوب است که آنان نبش قبر خلفای خود هم بکنند تا ببینند که آیا آثاری از خلفای آنها هم باقی مانده است یا نه؟!! البته اگر اینها جرأت و صداقت داشته باشند و عکسی از پیکر مقدس این یار با وفای حضرت امیر(علیه السلام) منتشر کنند، همان سند بی‌آبرویی و باطل بودن اعتقادات آنها برای همه جهانیان خواهد بود.

  • حیـدر کـرار

نظرات (۴)

آفرین خدا خیرت بده خیلی خوب بود...
پاسخ:
ممنون..وظیفه است
و له الحمد
سلام
امیدوارم در مسیر زندگی نا متناهی خود سری رو به بالا داشته باشید و دیده ای به افق.
بنده کمین خواستار تبادل لینک با وبلاگ شما هستم. من به اقتضای شخصیتم پر رویی کرده و شما را لینک کردم.
شما نیز اگر افتخار دادید و وبلاگ این کمین در شان وبلاگتان بود ما را اضافه بفرمایید.
در سایه سار محبت الهی
پاسخ:
علیکم السلام
ممنون شما هم با افتخار لینک شدید

سلام.

از حضورتون در وبلاگم ممنونم.خواستم پیشنهاد لینک کردنتونو انجام بدم دیدم هیچ معرفی از خودتون نکردید.اگه ممکنه ابتدا خودتونو معرفی کنید.

همسنگر عزیز لینک شدید و مطلب شما نیز در حرف تو و اورموی منتشر شد

منتظر مطالب جدید شما هستیم
پاسخ:
ممنون لطف کردید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران