|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

دانلود منیجر Internet Download Manager کرک شده

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۲۳ ق.ظ

دانلود آخرین نسخه نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manage

 Internet Download Manager برنامه ای قدرتمند ، مشهور و کاربردی برای مدیریت حرفه ای بر فایل های دانلودی شماست که با تکنولوژی بالا باعث افزایش سرعت دانلود شما می شود.

دانلود منیجر با تقسیم فایل مورد دانلود به ۸ قسمت مساوی، مانند نرم افزارهای مشابه دیگر تا حدودی به افزایش سرعت دانلود و کاهش زمان آن کمک می کند.به قطع این نرم افزار نیاز به معرفی ندارد و اکثر کاربران دنیای مجازی از ان استفاده و یا نام انرا شنیده اند! یک نرم افزار قوی و حرفه ای جهت دانلود آسان و پر سرعت از اینترنت می باشد. یک شتاب دهنده سرعت واقعی دانلود که تجربه شیرین یکی دانلود عالی را به کاربران اهدا می کند.  نرم افزار دانلود منیجر بطور هوشمند و ا توجه به پهنای سرعت اینترنت کاربر فایل را بصورت هوشمندانه تقسم بندی میکنم و شروع به دانلود می نماید. تکه تکه شدن فایل باعث افزایش سرعت دانلود و بالا رفتن قدرت دریافت می شود. منطبق شدن و سازگاری کامل با انواع مروگر ها و سایت ها دانلود را از سایت هائی همچون YouTube, Google Video, MySpaceTV آسان نموده است. این نرم افزار با مرورگرهای مختلف شامل Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و تمامی مرورگرهای معروف دیگر ، سازگار می باشد و دانلود خودکار را از طریق مرورگر برای شما فراهم می کند. شما می توانید فایل ها را از طریق Drag & Drop بر روی نرم افزار بکشید یا از محیط نرم افزار برای دانلود فایل ها استفاده کنید. Internet Download Manager می تواند در زمان تعیین شده به مودم شما متصل شود، فایل های دلخواه شما را دانلود کند سپس اتصال اینترنت را قطع کند یا کامپیوتر را خاموش کند.
برخی از ویژگی های دانلود منیجر Internet Download Manager:

- دانلود آسان و سرعت بالا در دانلود فایلها

- دسته بندی فایلهای دانلود شده

- بالا ترین کیفیت در دانلود

- پشتیبانی از پروتکل های HTTP و FTP و HTTPS و…

- امکان قطع دانلود در هنگام دانلود و ادامه آن

- پشتیبانی از proxy servers

- پشتیبانی از کشیدن و رها کردن یا Drag and Drop

- ارتباط کامل و دقیق با IE7

- ارتباط خوب با MSN Explorer, Avant, MyIE, AOL

- دانلود تمامی لینکهای موجود در یک Web page با یک کلیک

- کمک به تکمیل سازی جستجوگر در حالت offline

- رد شدن از فیلتر و دانلود پکتها

- امکان استفاده از آنتی ویروس نصب شده در کامپیوتر برای چک کردن فایل در حال دانلود

- امکان Resume در مواردی از قبیل ایجاد مشکل در شبکه و یا قطع شدن ارتباط با اینترنت

دانلود: لینک مستقیم

رمز: www.downloadha.com

لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

  • حیـدر کـرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران