|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

مفتی سرشناس سعودی در آغوش زن ایتالیایی

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۱ ق.ظ

http://s6.picofile.com/file/8216269418/%DB%8C%DB%8C%DB%8C.jpg

در ادامه رسوایی مفتی‌های وهابی، عکس‌های لو رفته احمد الغامدی، رئیس سابق "شورای امر به معروف و نهی از منکر" مکه در آغوش زنی ایتالیایی در رسانه‌ها منتشر شد.

به گزارش فرهنگ نیوز، تصاویر جدید منتشر شده از "احمد الغامدی" رئیس سابق "شورای امر به معروف و نهی از منکر" مکه، رسوایی دیگری را برای مفتی‌های وهابی به دنبال داشت.
سایت خبری "سما" سوریه در این‌باره گزارش داد؛ این عکس‌های لو رفته از الغامدی وی را در کنار خانم بی‌حجاب ایتالیایی نشان می‌دهد که طی سفرش به این کشور با او آشنا شده‌ است.
این عضو سابق شورای امر‌ به‌ معروف عربستان در توجیه این رسوایی خود گفت: من سال پیش برای تبلیغ دین و اقامه نماز‌جمعه به ایتالیا رفته و با این زن آشنا شدم.

به گفته احمد‌الغامدی این خانم که برای تبلیغ نامزد انتخاباتی خود به میان مسلمانان آمده بود به آنان قول داد که اگر به فرد مورد نظر وی رأی دهند، طرح ساخت مسجد و اماکن دینی مسلمانان را به مجلس ارائه خواهد کرد.
وی در ادامه گفت: این خانم وقتی با استقبال مسلمانان رو‌به‌رو شد، با آنان عکس گرفت و عکسی هم با من انداخت.
این مفتی وهابی طی سال گذشته فتواهای عجیب و غریبی در مورد حجاب و آرایش زنان و ... داده است.

http://s3.picofile.com/file/8216269442/%D8%B1%DB%8C%D8%B1.jpg

احمد الغامدی که در میان وهابی‌ها به فقیهی روشنفکر و دارای فتاوای عجیب معروف است، چندی پیش اعلام کرد: حجاب و داشتن روبنده برای زن واجب نیست و حجاب مخصوص زنان پیغمبر بوده است.
این مفتی وهابی در مورد نگاه مرد نامحرم به زنان نیز گفته است: مردان می‌توانند به صورت زنان زیبارو و آرایش‌کرده نگاه کنند!
غامدی تأکید کرد؛ زنان به هیچ وجه مسئول کارهای مردان نیستند و این مرد است که مسئول بوده و اگر احتمال گناه نباشد مردان می‌تواند به صورت همه زنان نگاه کند.
این مفتی سعودی که از یک دانشگاه آمریکا دکترای افتخاری و مدرک دکترای دیگری از دانشگاه ملک عبدالعزیز جده دارد، مخالفان خود را به تعمق بیشتر فراخوانده است!

  • حیـدر کـرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران