|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

شیوه محرم کردن زنان در جهاد نکاح

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۲۷ ب.ظ

معارضان با گفتن 3 بار الله اکبر زنان را به خود محرم می کنند

یک مفتی تونسی و یک مفتی سوئدی فتوایی با این عنوان دادند که برای کمک به جهاد در راه خدا و یاری معارضان و مجاهدان، بانوان هم می توانند نقشی در این جهاد ایفا کنند. یعنی زن مطلقه، دختر شوهر نکرده و حتی زن شوهردار می تواند در این جهاد مشارکت داشته باشد. البته اهل سنت و سلفی ها به ظاهر نسبت به این فتوا اعتراض کردند اما هیچ تاثیری در اجرای آن نداشت.

در حال حاضر در هر منطقه 15 زن جهاد نکاحی حضور دارند. وقتی به مکان های استقرار معارضان می روید تصاویر زنان با ساعت رزرو آنها روی دیوارها و تابلوها قابل مشاهده است. به نوعی جدول زمان بندی کار آنها مشخص است.

 آنها صیغه موقتی که در مذهب شیعه است را از اساس رد می کنند و هیچ شرایطی را هم برای محرم کردن موقت در نظر نمی گیرند. شیوه محرم کردن زنان به این صورت است که دستشان را روی سر هر زنی بگذارند و 3 بار الله اکبر بگویند، آن زن محرم و حلال می شود.

  • حیـدر کـرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران