|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

http://s3.picofile.com/file/8201198442/dc925dcc6cd77f06c0a8b67b1d982458.jpg

شبکه‌های اجتماعی روز گذشته با انتشار تصاویری از ورق بازی چهار جوان در مسجد نبوی و در زمان اعتکاف اعلام کردند که این افراد حرمت این مکان مقدس را زیرپا گذاشته و بازی با آلات قمار را که حرام است انجام می‌دهند.

تصاویر این اقدام در مسجد النبی واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته و آنان خواستار رسیدگی به این وضعیت شده‌اند.

براساس این گزارش، «فهد بن عامر الغنام» سخنگوی مطبوعاتی پلیس مدینه منوره از بازداشت چهار فرد خاطی خبر داد و گفت: پس از بررسی و تحقیق درباره ورق بازی چهار جوان در مسجد النبی آنان شناسایی و دستگیر شدند.

وی مدعی شد: در بازجوی‌های بعمل آمده مشخص شد که این افراد معتکف نبودند و برای سرگرمی در مسجد نشسته و بازی می‌کردند!

سخنگوی مطبوعاتی پلیس مدینه با بیان اینکه چهار جوان بازداشت شده برادر بوده و سن آنان ۱۰ تا ۱۷ سال است اظهار کرد: ادامه بررسی‌ها و مجازات آنان به مقامات قضایی سپرده شده است.

این درحالی است که چند روز پیش «مجتهد» فعال مشهور عربستانی در صفحه خود در سایت توئیتر خود نوشت: در حال حاضر «محمد بن سلمان» پسر شاه عربستان زمام امور مهم این کشور را در دست دارد و «ملک سلمان» پادشاه عربستان بیشتر وقت خود را با «ورق بازی» سپری می‌کند!

وی افزود: از آنجا که ورق بازی به دقت و تمرکز زیاد نیاز دارد، سلمان همیشه بازنده است، اما اطرافیان همواره تعارف می‌کنند و وانمود می‌کنند که او برنده شده است.

http://s6.picofile.com/file/8201198484/89aeb224fcb527b5f09f3953bddfcd0e.jpg

گفتنی است مسجد النبی یا مسجد پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) در شهر مدینه قرار داد که مرقد مطهر پیامبر (صلی الله علیه و آله) نیز در آنجا قرار دارد. این مسجد پس از مسجدالحرام دومین مسجد از مقدس‌ترین مساجد اسلام است و پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) در سال اول هجرت آن را ساخته است. خانه پیامبر (صلی الله علیه و آله) و خانه امام علی (علیه السلام) و حضرت فاطمه (سلام الله علیها) نیز در کنار این مسجد بوده که در توسعه‌های مسجد، به آن ملحق شده است. مسجد النبی از مهمترین زیارتگاه‌های مسلمانان است و نزد شیعیان جایگاه ویژه‌ای دارد.

  • حیـدر کـرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران