|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

اگر از جمله کاربرانی هستید که از مرورگر فایرفاکس و یا گوگل کروم استفاده می کنید و اکنون شاهد کند شدن سرعت آن هستید می توانید با استفاده از نرم افزار SpeedyFox سرعت مرورگر خود را به صورت چشمگیری افزایش دهید. کند شدن سرعت مرورگر شما به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به افزایش کوکی های اینترنتی و SQLITE databases اشاره کرد، که این نرم افزار کم حجم و رایگان می تواند تأثیر زیادی در افزایش سرعت آن داشته باشد.


رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است، فقط دقت داشته باشید که زمانی که برای بهینه سازی مرورگر خود اقدام می کنید بایستی مرورگر شما بسته باشد، در غیر این صورت نرم افزار نمی تواند تأثیری بر روی آن داشته باشد. این نرم افزار قادر است با بهینه کردن تنظیمات کوکی های فایرفاکس و نیز فشرده سازی حجم SQLITE databases باعث افزایش سرعت اجرای فایرفاکس و سایر فرایندهای وابسته به آن شود. این نرم افزار کاملا ایمن بوده و کاری به بوک مارک ها، مدیریت پسوردها و سایر گزینه های امنیتی موجود در مرورگر شما ندارد و می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. همچنین این نرم افزار سرعت برنامه های Skype و Thunderbird را نیز افزایش می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SpeedyFox:
- استفاده بسیار آسان
- کم حجم
- افزایش دهنده سرعت مرورگر های موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم
- رایگان
- کاملا ایمن
- بدون آسیب زدن به بوک مارک ها، مدیریت پسوردها و سایر گزینه های امنیتی موجود در مرورگر
- افزایش سرعت برنامه های اسکایپ و Thunderbird
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و …

 

downloadدانلود با حجم 541 کیلو بایت                           صلوات یادت نره

لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران