|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

تحلیل کنترل جمعیت

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۳۷ ب.ظ

یکی از خطرات جدی برای آینده نظام اسلامی مسأله کنترل جمعیت است. توطئه ای حساب شده که توسط دشمن طراحی و القاء شد و هم اکنون نظام جمهوری اسلامی را با چالش جدی مواجه و آینده کشور امام زمان علیه السلامرا با خطری عظیم روبرو کرده است. متن ذیل توسط شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده ی شورای عالی انقلاب فرهنگی  در اختیار نشریه منادی قرار گرفته که با کمی تلخیص تقدیم حضور کاربران می گردد.

نرخ باروری به معنای تعداد موالیدی است که در یک سال به دنیا می آیند و زنده می مانند، در مقابل مرگ و میری که در آن جامعه ایجاد می شود.

آیا می دانید: نرخ باروری در یک جامعه اگر 1/2 باشد تعداد افراد آن جامعه ثابت می ماند؟

آیا می دانید: هم اکنون نرخ باروری به 6/1 دهم رسیده است؟!!!

آیا می دانید: ضمن این که قرار بوده است در سال 1390 نرخ باروری ایران به 1/2 برسد، نرخ باروری ما در سال 1371 به 1/2 رسیده است؟ یعنی حتی دشمن هم از ما چنین چیزی را نخواسته بود و مسئولین کنترل جمعیت ایران به جای کلاه، سرآورده اند؟

آیا می دانید: این نرخ باروری (6/1) میانگین همه نقاط کشور اعم از اهل تسنن و تشیع می باشد و با توجه به این که نرخ باروری در مناطق اهل تسنن بالاتر از مناطق شیعه نشین است، نرخ باروری در مناطق شیعه نشین از 6/1 هم به مراتب پایین تر است؟

آیا می دانید: در حال حاضر ما 23 میلیون خانم در سن باروری داریم در حالی که فقط یک میلیون باروری در جامعه اتفاق می افتد؟ و این 23 میلیون خانم معلول نرخ باروری در سال 60 سال است که نرخ باروری آن 3/2 است.

آیا می دانید: شعار امسال سازمان ملل این است: «جمعیت عامل قدرت و ثروت است.» اگر جمعیت نباشد تولید کننده تشویق نمی شود و اشتغال تعطیل می گردد و خود به خود سکوت وافسردگی جامعه را فرا می گیرد.

آیا می دانید: در چند ماه اخیر مقام معظم رهبری دام ظله8 بار مشکل فوق را بیان فرموده اند و تذکراتی برای جبران آن داده اند؟ ولی در عمل هیچ اقدام جدی صورت نگرفته است.

آیا میدانید: اروپا و آمریکا 55 سال است که سیاست افزایش جمعیت را دارند و در حال حاضر 180 کشور دنیا برای افزایش جمعیت تشویق می کنند، اما برای ما نسخه کنترل جمعیت را می پیچند؟

آیا می دانید: برژینسکی مشاور عالی امنیت ملی آمریکا گفته است: از فکر کردن به حمله پیش دستانه علیه تأسیسات هسته ای ایران اجتناب کنید. گفتگوها با ایران را حفظ کنید چون زمان، آمارهای جمعیتی و تغییر نسل در ایران به نفع رژیم کنونی ایران نیست (خبرگزاری فارس 15/12/1388) نرخ باروری در رژیم اسرائیل 8/2 می باشد؟!!! (یعنی تقریبا دو برابر ما)

و بالاخره آیا می دانید: اگر چه به سرعت فکر در مورد افزایش نرخ باروری در ایران نشود، در سال 1450 تا 1460 جمعیت ایران تا مرز 31 میلیون کاهش می یابد که نیمی از آن ها بالای 65 سال دارند که پیر، مصرف کننده و پر هزینه و نیم دیگر مجموع افراد خردسال، نوجوان و بیمار جامعه را تشکیل می دهند؟

پس بیاییم... با یک تلاش همه جانبه جامعه خود را از این ورطه هولناک نجات داده و بار دیگر خواب خوش دشمنان اسلام ناب محمدی و کشور ایران را بر آنها حرام کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران