|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید
مروری بر فتواهای عجیب داعش برای ماه مبارک رمضان

با توجه به صدور فتواهای عجیب و غریب از سوی داعش در آستانه ماه مبارک رمضان چند سال گذشته، باید منتظر فتواهای جدید این گروهک تروریستی طی روزهای آینده باشیم.

به گزارش شفقنا به نقل از رسانه های خبری جهان عرب، گروهک تروریستی داعش طی چند سال اخیر در رابطه با روزه داری و ماه مبارک رمضان فتواهای عجیب و غریب و بی ربط به دین مبین اسلام صادر کرده که در این مطلب برخی از آنها را یادآور می شویم.

بر اساس این گزارش، داعش در یکی از فتواهای خود برای ماه مبارک رمضان، ضمن ادعای این که خروج زنان از خانه در ساعت های روزه داری باعث باطل شدن روزه آنها می شود، تاکید کرد که زنان در مناطق تحت اشغال این گروهک تروریستی تنها پس از افطار آن هم به همراه مردان محرم می توانند از خانه بیرون روند.

گروهک تروریستی داعش در این فتوای خود که سال گذشته آن را صادر کرد، همچنین دستور داد که مغازه ها در ۱۰ روز آخر ماه مبارک رمضان و پیش از عید فطر باید بسته باشند.

این در حالی است که داعش پیش از آن نیز اقامه نماز تراویح به صورت جماعت در شب های ماه مبارک رمضان را بدعت و حرام دانسته و فتوای دیگری نیز صادر کرده که در آن مدعی شده بود روزه افرادی که از این گروهک تروریستی متنفر هستند و به باورهای آن اعتقادی ندارند، باطل و غیر قابل قبول است.

در این فتوای متعلق به یکی از مفتیان داعش در شهر «الباب» در حومه شمال شرقی استان مرزی حلب در شمال غرب سوریه، آمده بود: کسی که نماز نمی خواند روزه اش قابل قبول نیست، کسی که دولت اسلامی در عراق و شام را دوست ندارد نیز روزه اش قابل قبول نیست، کسی که این ویژگی ها را دارد نیازی نیست زحمت روزه داری را تحمل کند چرا که سهم وی از روزه تنها گرسنگی و تشنگی است.

  • حیـدر کـرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران