|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

نسبت وصف های شنیع وهابیت به ساحت قدس الهی

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۳۶ ب.ظ

وهابیت به ساحت قدس إلهی وصف های شنیع نسبت می دهند!

ابن عثیمین یکی از علمای وهابی عربستان است که چند سال پیش از دنیا رفت, او کتابی دارد به نام (العقیدة) که ما بعضی از مطالب موهن را از این کتاب برای شما ترجمه می کنیم ونشان می دهیم.

در کتاب العقیده ص 50 آمده است: (نمی شود خدا را به مکر توصیف کرد)

همچنین در همان صفحه نوشته است:

خدا به مکر توصیف نمیشود مگر با ضوابطی, واگر گفته شد که چه جور ممکن است که خدا به این صفت موصوف شود و این کار را انجام دهد با این که این کار مذموم است, می گوییم: مکر وحیله در محلّش خوب است (استفاده از مکر در جای مناسب خوب است)!!

در ص 51 می گوید: خدا هم خسته وبی حوصله میشود , ولی بی حوصله گی خدا طوری است که به ذات او لائق است.!

در ص 52 می گوید: اما فریب کاری, این صفت هم از صفات خدا است و مثل مکر و حیله می باشد.. یعنی: (فریب کاری در جای مناسب خوب است)!!

در ص120 می گوید: ابن تیمیه گفت: و کسانی که نزدیک شدن عباد و مؤمنین را به ذات خدا اثبات میکنند, این قول معروف سلف پیشین وائمه است (منظور از ائمه: علمای بزرگ خودشون)!!

در کتاب: شرح حدیث النزول, ص 198: خدا در وسط شب خم می شود تا آسمان دنیا!!

در کتاب: قرة عیون الموحدین, نوشته نوه محمد بن عبد الوهاب ص 176 آمده است: خندیدن خدا یک أصل و حقیقت است, و خدا هر جوری که بخواهد می خندد!!

  • حیـدر کـرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران