|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

شبکه های وهابی: قبر پیامبر را خراب کنید/ فیلم

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷ ب.ظ

السلام علیکم یا اهل بیت النبوة

کاش یک شب شمع بودم در شب تار بقیع     تا سحر می‌سوختم چون قلب زوار بقیع 

کاش می‌شد مخفی از وهابیان سنگدل        می‌نهادم نیمه شب صورت به دیوار بقیع

عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (علیهم السلام) توسط فرقه وهابیت. در هشتم شوال سال ۱۳۴۴ هجری قمری قبرستان بقیع به عنوان مهم ترین قبرستان جهان اسلام که چهار تن از ائمه معصومین علیهم السلام در آن مدفون هستند به دست وهابیون سلفی تخریب شد.

دلیل تخریب قبرستان بقیع

آنچه که امروز وهابیت به آن معتقد می باشد همان اندیشه هایی است که عبدالحلیم حرانی (ابن تیمیه) در قرن هفتم هجری در صدد ترویج آن بود ابن تیمیه می‌گفت: «احادیثی که از پیامبر درباره زیارت قبور رسیده تماما ضعیف بلکه جعلی است.» محمدبن عبدالوهاب هم هنگام ظهور در حجاز(قرن دوازدهم) آنچه را ابن تیمیه به یادگار گذاشته بود را با شرح و بسط بیشتری تبیین و ترویج کرد و در نهایت وهابیت با پشتیبانی آل سعود فتوی به تخریب قبور ائمه بقیع علیهم السلام را داد.

شبکه های وهابی هم در راستای پروژه اختلاف اندازی در جامعه مسلمین و نشان دادن چهره زشت و خشن از اسلام با حمایت از این اقدام، تخریب دیگر قبور مورد نظر شیعیان را در دستور کار خود قرار داده اند. این شبکه ها با تقریر حرف های ابن تیمیه و محمد ابن عبدالوهاب زیارت رفتن را شرک دانسته و تخریب قبور را واجب می شمارند.

لینک دانلود فیلم

«پیامبران برای تخریب قبور بعثت شدند. فرقی نمی کند گنبد نبی یا ولی یا پیامبر باید تخریب شود. آیا باید گنبد پیامبر هم تخریب شود؟ بله البته ولی باید ببینیم نظر ولی امر مسلمین (ابن جبرین) چیست.؟»

اینها سخنان مفتیان و کارشناسان وهابی است که حکم به تخریب قبور می دهند.

نکته قابل توجه این است که در تمام مواردی که حکم و فتوی به تخریب قبور داده شده است فقط در برگیرنده گنبد و بارگاه پیامبر و اهل بیت ایشان و نیز صحابه با وفای ایشان مورد نظر مفتی های وهابی است، چراکه قبور کسانی که در نزد وهابیت مورد احترام است مورد تعرض و اهانت قرار نمی گیرند.

قبر شیخ احمد تجانی (رهبر فرقه تجانیه از صوفیه اهل سنت)

به نقل از: پایگاه اطلاع رسانی وهابیت

  • حیـدر کـرار

نظرات (۲)

  • مدیریت سایت کربلایی حسین نیشابوری
  • با سلام خدمت شما همسنگر عزیز
    پایگاه اطلاع رسانی مداح اهل بیت (ع) کربلایی حسین نیشابوری
    لطفا بازدید و نظر بدهید
    درصورت صلاحدید لینک بفرمائید
    و اطلاع دهید تا شما را در قسمت لینکستان 2 ، لینک کنیم
    ضمنا جهت ارتباط با آقا حسین میتوانید از قسمت ارتباط مستقیم استفاده نمائید
    www.hossein-neyshabori.com
    سلام
    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    "شبکه‌های وهابی: قبر پیامبر را خراب کنید+ فیلم"
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/12349
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت حرف تو به شما:
    "پیامبر خدا (صلّی‌الله‌علیه‌وآله): هر که حسن را در بقیع زیارت کند، خداوند در آن روزی که پاها می‌لرزد، پای او را بر صراط استوار گرداند."
    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    |بر بال اندیشه|

    » بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

    دنبال کنندگان ۴ نفر
    این وبلاگ را دنبال کنید
    تبلیغات
    Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران