|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید
احمد الحسن؛ یمانی موعود من هستم

احمد الحسن؛ یمانی موعود من هستم

پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۲۶ ب.ظ

در تاریخ 28 دی ماه 1386 نیروهای امنیتی شهر ناصریه در سیصدوپنجاه کیلومتری جنوب بغداد، با گروهی موسوم به انصار المهدی که پرچم های زرد رنگی به دست داشتند در منطقه صالحیه این شهر به شدت درگیر شدند.

به گزارش واحد مرکزی خبر از بغداد به نقل از خبرگزاری ناصریه، در این درگیری دو طرف از اسلحه های گرم و ار پی جی استفاده کردند و بر اثر این درگیری تاکنون شماری از نیروهای دو طرف زخمی شده اند .
گروه انصار المهدی وابسته به شخصی معروف به سید الحسنی هستند که ادعا می کند سید یمانی و از معاونان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) است .
پیش از این َآیت الله سیستانی در بیانیه ای دولت و احزاب دینی عراق را به رویارویی شدید با گروههای که در صدد تخریب نام شیعیان هستند فرا خوانده بود .

در تاسوعای سال گذشته هم ، شخصی که خود را به عنوان امام زمان و فرمانده جند السماء معرفی کرده بود با جمع آوری شماری از افراد مسلح و تعداد زیادی اسلحه قصد وارد شدن به نجف و ترور علمای دینی را داشت که با هوشیاری نیروهای امنیتی نجف این توطئه در نزدیکی کوفه کشف و خنثی شد.

احمد الحسن که ادعا می کند یمانی موعود است شخصی است از اهالی محله جمهوریه در مرکز بصره و در سال هزار و نهصد و نود و شش دانشجوی رشته مهندسی در دانشگاه بصره بوده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر وی پس از یک سال تحصیل در دانشگاه ناپدید شد و در سال دو هزار و سه، بعد از اشغال عراق با ادعای یمانی بودن ظاهر شد و یک گروه که به ادعای وی معتقدند تشکیل داد.
او در ابتدا ادعا کرد که یکی از یاران امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه) است و سپس ادعا کرد یمانی موعود است و جهان را برای ظهور امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه) اماده می کند.
انصار المهدی بیشتر در سه شهر بصره ، ناصریه و نجف اشرف مستقرهستند.
سال گذشته نیروهای عراقی با حمله به حسینیه های تابع احمد الحسن در شهر نجف اشرف وکربلای معلا این حسینیه ها را منهدم و تعدادی زیادی از اتباع وی را بازداشت کردند.
یک ماه پیش هم نیروهای امنیتی عراق با یورش به دفاتر و حسینیه های تابع احمد الحسن در شهر بصره و ناصریه ونجف اشرف حدود 50 نفر از پیروان وی را بازداشت کردند.
در گروه احمد الحسن چند استاد دانشگاه ، پزشک و مهندس نیز وجود دارد.
ایت الله سیستانی چند روز پیش از دولت عراق خواست با گروههای منحرف برخود جدی وانها را ریشه کن کند.
مقر اصلی گروه احمد الحسن استان بصره است.

سخنگوی گروه موسوم به یمانی که اخیرا توسط نیروهای امنیتی عراق سرکوب شده‌اند، اعلام کرد: این گروه هیچ ارتباطی به جندالسماء ندارد.


روزنامه "الشرق الاوسط" نوشت: سخنگوی گروه "احمد الحسن" موسوم به "یمانی" با اعتراف به کشته شدن تعدادی از اعضای این گروه در جریان درگیری با نیروهای امنیتی عراق در بصره و ناصریه گفت: این گروه هیچ ارتباطی با جندالسماء ندارد زیرا یک گروه مذهبی و اعتقادی است که از هشت سال قبل تاکنون فعالیت دارد اما از دو سال پیش برخی اعضای آن توسط نیروهای امنیتی دولت بغداد دستگیر شده‌اند.
وی بدون اشاره به حمله مسلحانه اعضای این گروه به پلیس عراق در روز عاشورا مدعی شد: گروه احمدالحسن یک گروه مسالمت‌جو و اعتقادی است و هیچ گونه سلاحی یا فعالیت نظامی ندارد لذا یک گروه غیر تروریستی است که هدفش برقراری رابطه میان انسان و خدا بدون هیچ گونه واسطه‌ای است.
ازسوی دیگر منابع امنیتی عراق گفتند: در جریان درگیری نیروهای امنیتی با گروه موسوم به یمانی که شنبه گذشته رخ داد 75 کشته و 211 نفر دستگیر شده‌اند.
این درگیری‌ها در پی کشته شدن فرمانده هنگ واکنش سریع و فرمانده عملیات پلیس و معاون مدیر اطلاعاتی شهر ناصریه و شماری از نیروهای امنیتی عراق شروع شد.
فرمانده پلیس استان بصره تاکید کرد، "احمد بن الحسن البصری" ملقب به یمانی فرمانده نظامی این گروه تندروی مذهبی در جریان این درگیری‌ها کشته شد.
نیروهای امنیتی و نظامی عراق محرم سال گذشته در منطقه "الزرکه" واقع در حومه نجف علیه گروه تروریستی موسوم به جندالسماء وارد عمل شدند و با کشتن 220تن و دستگیری 736نفر از اعضای این گروه توانستند توطئه آنان را خنثی سازند. این گروه در نظر داشت مراجع تقلید را ترور کند و با تسلط بارگاه امام اول شیعیان نجف و سایر اماکن مذهبی این شهر را به اشغال خود در آورد.
سرتیپ عبدالکریم خلف مدیر مرکز فرماندهی نیروهای ملی در وزارت کشور عراق طی یک نشست مطبوعاتی مهر ماه گذشته گفت: گروه تروریستی "جند السماء" با برخی سیاستمداران عراقی در ارتباط بوده و با سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی بیگانگان در ارتباط داشته و پول هنگفتی دریافت کرده است.

این در حالی است که خبرگزاری العالم در بخش عربی خود از قول رئیس کمیته تحقیق دولت عراق که برای تحقیق و تفحص به جنوب اعزام شده اند گفت که در تحقیقات اولیه از این گروه مدارکی بدست آمد که ارتباط آنان را با اسرائیل  نشان می دهد و هدف این گروه را ایجاد فتنه و جنگ داخلی بین گروههای مذهبی عراق اعلام کرد. وی افزود این گروه مستقیما از جهات خارجی دستور میگیرد و نقشه ها و اوامر آنان را با هدف شعله ور کردن جنگ داخلی در عراق ، اجرا می کرده است. رئیس این گروه  ملقب به یمانی همچنان تحت تعقیب بوده و تا کنون وی را نیافته اند.

تحلیل:

در این شرایط بسیار حساس که برخی مدعیان دانسته یا ندانسته جماعت مسلمانان شیعه را در راستای اهداف غرب و رژیم صهیونیستی به جان هم می‌اندازند لازم است شیعیان و منتظران ظهور حضرت ولی‌عصر ارواحنا له الفدا با مطالعه منابع روائی از شرایط لازم درباره سال‌های قبل از ظهور مطلع شوند تا ناخواسته و نابجا خود و جامعه‌ی شیعیان را در مهلکه نیافکنند و اسباب زحمت و آزار حضرت صاحب الامر علیه السلام را فراهم نیاورند. درباره سال قبل از ظهور و علائم ویژه‌ی آن، ظهور سفیانی از منطقه‌ی شام از علائم حتمیه است (ضمن آنکه سفیانی شخصی حقیقی است و از نسل ابوسفیان که خروج نموده و قبل از ظهور حکومت شام را در اختیار می‌گیرد) و تا کنون این خروج اتفاق نیفتاده است و البته هیچ یک از یاران حقیقی امام و از جمله سید یمانی که امید است خداوند او را نصرت دهد مستضعفان شیعه را رو در روی هم قرار نخواهند داد. از همه‌ی عزیزان دعوت می‌شود با مطالعه‌ی کتاب " شش ماه پایانی"  از سلسله انتشارات موعود که درباره حوادث شش ماه آخر قبل از ظهور امام عصر علیه السلام نگاشته شده خود را مسلح به آگاهی و معرفت لازم کنند.

 

منابع: موعود و العالم عربی

نظرات (۳)

سلام وخسته نباشید من تازه بااین وب آشناشدم وتقریبا دوهفته ای هست ازطرف دوستم وشوهرش دعوت شدم به اینکه به جمع انصاریمانی ملحق بشم ‌مطالبی که اینجا خوندم برخلافچیزهای هستش که دوستم به من گفته لطفا مطالب بیشتری درمورد این فرقه بذارید خیلی زودوممنون
پاسخ:
علیکم السلام
ممنون از نگاهتون..
خواهر من! این فرقه ساختگی است و فعالیت آن از طرف دشمنان ساماندهی می شود. و رابطه ای با فرقه ضاله وهابیت دارد..و حتما شما به جنایات این فرقه آشنا هستید..این دجال ادعا می کند که امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ظهور نموده و او را نائب خود تعیین نموده است! در حالی که طبق روایات، یمانی همزمان با سفیانی و قبل از ظهور امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به پا می خیزد، پس چگونه امام، ظهور نموده و مخفی شده اند، سپس یمانی ظاهر شده است!
چشم مطلب اضافه میکنیم.. گول این فرقه ضاله را نخورید..موفق باشید.
از این صفحات حتما دیدن فرمایید:
سندی که ماهیت واقعی دجال "احمد حسن الیمانی" را فاش نمود

احمد الحسن ، یمانی موعود !!! ؟؟؟

احمد الحسن کیست ؟

در مورد این مدعی دروغین بنده اطلاعات جامع دارم سال قبل با یکی از مبلغین پلید او وارد بحث شدم هنوز که هنوزه رفته جواب بیاره در این زمینه انشاالله پاسخگوی هر نوع سوال هستم و با مدارک محکم و مستدل اثبات میکنم که احمد الحسن (احمد اسماعیل کاطع) وهابی است
باعرض سلام خدمت دوستان عزیز
هدف این گروه تخریب اسلام ناب محمدی و دل سرد کردن مردم نسبت به ظهور است که ما با هوشیاری می توانیم با این موارد مقابله کنیم
ودر آخر برای ظهور آقا صلواتی بفرستین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران