|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

۲۷ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

إنشاءالله از جهت نوشتاری صحیح نیست و با قواعد درست نویسی سازگاری ندارد چون (إن) در اینجا، حرف شرط است و (شاء) فعل است و دو کلمه اند و قاعدتا باید منفصل و جدا نوشته شوند و (شاید تسامحا قبول کنیم که قرینه مقامیه و سیاق کلام متکلم، دال بر معنای مورد نظر اوست و توهم اشکال را بر طرف کنیم) ولی مطلبی که در این پست گذاشته تحت این عنوان، که معنای انشاءالله (متصل): ما خدا را ایجاد کرده ایم نمی تواند این مطلب درست باشد. زیرا آنچه بمعنای ایجاداست فعل انشاء بفتح همزه اول و رفع همزه آخر است می باشد تا معنای نوشته شده درست بیاید. و دیگر اگر به معنای فعل هم بگیریم، خداوند فاعل است. چون ضمیرمتکلم اصلا در این جا وجود ندارد که بتوان فاعل فعل باشیم و انشاء اگر بفتح همزه باشد بمعنای ایجاد وپدید آوردن است در حالی که در اینجا بکسر ان شرطیه است. این فرد که چنین اشکالی کرده با آیه 35 سوره واقعه -إنا أنشأناهن إنشاء- اشتباه گرفته است. چونکه معنای آیه میشود -ما آنان را به وصفی ناگفتنی پدید آورده ایم- و در پایان; انشاءالله چه به صورت متصل نوشته شود (انشاءالله) و چه به صورت منفصل (ان شاء الله) در هر دو صورت به یک شکل تلفظ می شود یعنی (إن شاءالله) تلفظ می شوند (به کسر همزه ان) و هیچکس أنشاءالله تلفظ نمی کند (به فتح همزه ان) بنابر این در هر دو صورت تغییری در معنا ایجاد نمی شود.

  • حیـدر کـرار

غفلت برخی از خانم های چادری از مفهوم متعالی حجاب، تحجر مدرنی را ایجاد می کند که در آن نه تنها اصول اولیه حجاب که پوشش کامل بدن و عدم خودنمایی است را شامل نمی شود، بلکه با ترکیب این بدحجابی با آرایش و رفتارهای زننده، حرمت این پوشش را نیز زیر سوال می برند.

خیلی وقت ها شده است که دختر خانم ها را می بینیم چادر بر دوش گذاشتند و حتی بر سر خود نمی کشند؛ این صحنه را که می بینیم چقدر اذیت می شویم؛ زمان بر ما می گذرد که به این مسأله فکر می کنیم و تبدیل به یک دغدغه می شود. گویا چادر را بر او تحمیل کرده اند و اصلا اعتقاد و فلسفه پوشیدنش را نمی داند...خیلی ها چادر سر می کنند ولی زیر چادرشان لباس های نامناسب می پوشند و حتی گاهی مشاهده می شود که بی خود و بی جهت چادر خود را وقت راه رفتن باز می گذارد..آیا وقت آن نرسیده است کمی به خود بیاییم و فرهنگ چادر پوشیدن را یاد بگیریم و به آن ملتزم شویم؟ تا به حال از خودتان پرسیده اید که چرا چادر سر می کنید؟ به خاطر خدا می پوشم یا چون مادرم، خواهرم و.. چادر می زنند؟ خیلی فرق دارد به خاطر خدا پوشیدن و یا به خاطر..، اگر بخاطر خدا بپوشیم در همه جا و همه حال وظیفه خود را فراموش نمی کنیم..ولی اگر از روی غرض دیگری باشد سهل انگاری و یا به نوعی فرار از وظیفه پیش می آید.. پس بیایید حقیقت معنای چادر سر گرفتن را یاد بگیریم و این مهم را حفظ کنیم و به آینده گان انتقال دهیم.. و شأن و جایگاهش را مخدوش ننماییم. بیایید به کارهای خودمان فکر کنیم که آیا این عمل (آرایش بیرون از منزل، نمایان شدن موهای جلوی سر) من با چادر پوشیدنم سازگاری دارد؟

  • حیـدر کـرار

گرمای تابستان چه لذت بخش است، وقتی با خدا معامله بهشت و جهنم می کنم. گرما را به جان می خرم، اما حجابم را با جهنم عوض نخواهم کرد.

محجبه ها فرشته اند

  • حیـدر کـرار

یک آموزش ساده که همه قادر به انجام آن هستند...
این کار فقط در مرورگر کروم امکان پذیر است:
اول از همه افزونه ای که لینکش را در زیر قرار گذاشته ایم دانلود کنید:
https://chrome.google.com/webstore/detail/custom-google-background/jepibmfmhopgkplegmkjgifmhabbjadg
2. سمت راست بالا گزینه free+ را کلیک کنید.
3. گزینه add را انتخاب کنید.
4. بعد از نصب در جایی که نوشته from the web لینک زیر را کپی و گزینه ی save را بزنید.
http://www.pic98.ir/images/7av3mb2bpb7w81ugpgkx.jpg
5. حالا عکس را از قسمت select your images انتخاب کنید.
6. هر عکس دیگری را که خواستید قرار دهید همان گزینه پایین سمت چپ که نوشته change background image رو بزنید.

امیدوارم از این آموزش استفاده برده باشید

صلوات یادت نره

  • حیـدر کـرار

در نماز از پای تو تیر می کشند و عین خیالت نیست! تازه می پرسی این خون ها روی سجاده چیست؟! ولی وقتی من به نماز می ایستم گویا تیر بارانم می کنند این قدر درد آورست برایم شاید هم بیشتر! اصلا عین خیالم نیست که یعنی نماز می خوانیم/بلا به نسبت!

علی جان/رکوردِ بندگی خدا را/شکاندی تو/ولی جای دسته گل/مردم شمشیر بر سرت گذاشتند

  • حیـدر کـرار

SwiftKey Keyboard را می توان به جرأت بهترین و سریع ترین کیبورد اندروید عنوان کرد. این کیبورد از زبان فارسی نیز به خوبی پشتیبانی می کند و می تواند اشتباهات شما را به خوبی تصحیح کند. به این ترتیب هنگام تایپ لازم نیست حتماً دکمه درست را فشار دهید چرا که Swiftkey می داند می خواهید چه تایپ کنید. پس از نصب و دانلود زبان فارسی و انگلیسی می توانید کلمات بیشتر استفاده شده خودتان حتی فینگلیش را از پیامک های فرستاده به Swiftkey یاد دهید. این برنامه همچنین کلمه بعدی را نیز پیش بینی می کند و در نسخه چهارم قابلیت Flow به شما این امکان را می دهد که بدون برداشتن انگشت روی صفحه و تنها با کشیدن انگشت روی حروف و دکمه فاصله متن مورد نظرتان را تایپ کنید. شما دوستان می توانید هم اکنون فایل این برنامه را از سایت بر بال اندیشه دانلود کنید.

دریافت با ذکر صلوات
7.68 مگابایت

بر بال اندیشه

ندارد

لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

  • حیـدر کـرار

تو در ساختن نردبان ظهور/سهم عظیمی خواهی داشت/شاید به اندازه یک العجل العجل/یا به اندازه بیت شعری در مدح او/یا به اندازه قدمی از جنس خودت

فراموش نکن تو منتظری. با آن هایی که بی خیال نشسته اند فرق می کنی یادت باشد مثل تو در این دنیا انگشت شمارند...که اگر زیاد بودند،، مهدی غریب نبود...

قدم بردار...برای ظهور...

در این شب ها که زمین با آسمان نزدیکتر است...در این ماه عزیز که خداوند میزبان است...
در شب های قدر که حسنات پاداش فراوانی دارند، برای خشنودی حجت خدا قدم بردار.
به این امید که "برترین اعمال" ضمیمه اعمال امسال ما گردد نیت کنید و
 برای ورود به صفحه ثبت نام نهایی طرح، اینجا را کلیک کنید.


ثبت نام طرح قدمی برای ظهور در ایام ماه مبارک رمضان و در شبهای مبارک قدر همچنان ادامه دارد...دوستانتون را هم از این حرکت مهدوی و از این جمع مهدوی  آگاه کنید.
 
یادمان باشد تنها راه سعادت در شبهای مبارک قدر اتصال به قلب ملکوتی حجت حی خدا حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف است.
  • حیـدر کـرار

شاید برای بعضی کاربران همچین اتفاقی صورت گرفته باشد که نتوانسته اند آی دی دوست خود را به اد لیست یاهوی خود اضافه کنند و همچنان در حال سعی و پرس و جو هستند تا مشکل خود را رفع کنند... در واقع این اتفاق ناشی از عدم پذیرش شما و کلیک کردن بر گزینه (ignore)=(رد کردن) هنگام اضافه کردن آی دی طرف مقابل زمانی که آنلاین است می باشد. ما هم برای امروز این آموزش را لازم دانستیم که بصورت تصویری از سایت بر بال اندیشه برای شما عزیزان مطلب را ارائه دهیم...

1. در قدم اول بعد از باز کردن مسنجر خود همانگونه که در تصویر زیر مشاهده می شود به پنجره messenger رفته و کلیک نمایید.

  • حیـدر کـرار

در ادامه‌ی بررسی شخصیت‌ها وعلمای وهابی و تکفیری که در راستای آتش‌افروزی میان مسلمانان و در راستای نقشه‌های شوم دشمنان گام بر می‌دارند، این بار به سراغ بررسی نظرات و دیدگاه‌های یکی از دشمنان سرسخت شیعیان و از مخالفان تندروی حزب الله و ایران به نام شیخ «ناصر العمر» می‌رویم.

بیوگرافی شیخ ناصر بن سلیمان العمر
شیخ "ناصر بن سلیمان العمر"، دبیرکل بنیاد مسلمانان عربستان سعودی و از چهره‌های سرشناس تندرو و افراطی وهابی است.
ناصر بن سلیمان بن محمد العمر (متولد 1373ه/ 1952) در روستای مریدسیة وابسته به شهر بریده در منطقه القصیم به دنیا آمد. دوران دبیرستان خود را در سال 1390 هجری قمری در مرکز علمی ریاض به پایان رساند سپس در سال 1394 ه تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشکده شریعت به پایان برد و سپس به عنوان مربی در دانشکده اصول دین – بخش علوم قرآنی- در دانشگاه اسلامی امام محمد بن سعود انتخاب گردید.

  • حیـدر کـرار

عمر بن عبدالعزیز آل شیخ، فرزند مفتی اعظم عربستان در عاشورای حسینی مراسم ازدواج خویش را برگزار کرد. در این مراسم بسیاری از مفتی های وهابی سعودی شرکت نموده و این ننگ را به مفتی اعظم و فرزندش تبریک گفتند. وی یکی از کسانی است که فتوای تخریب قبور ائمه اهل بیت علیهم السلام در عراق را صادر کرده‌اند.

عبد العزیز بن عبد الله بن محمد بن عبد اللطیف آل الشیخ مفتی اعظم وهابیت و وزیر فتوا که خصومت عجیبی با امام حسین علیه السلام، شیعیان و ایران دارد. وی که از نسل محمد بن عبدالوهاب موسس وهابیت است، پس از بن باز متصدی این منصب شده و نابینایی اش از جمله ویژگیهایست که از همان ابتدا جلب توجه می کند. وی علاوه بر کوری باطن از ناحیه یک چشم نیز کور می باشد.

دوران کودکی

عبد العزیز بن عبد الله بن محمد بن عبد اللطیف آل شیخ در تاریخ سوم ذیحجه1362 ق در شهر مکه به دنیا آمد، در سال 1370 ق و در سن هشت سالگی پدرش را از دست داد. وی به طور مادرزادی از ضعف چشم آزار می برد, تا اینکه در جوانی به سال 1381هـ ... بینایی اش را از دست داد.

  • حیـدر کـرار

به گزارش «شیعه نیوز»، تلویزیون سوریه شب گذشته بخشی از جنایتی که تروریست های داعش در منطقه "عدرا العمالیه" را مرتکب شده بودند پخش نمود.
فعالان اینترنتی نیز قسمت هایی از ویدئو منتشر شده را بر سایت ها گذاشته اند ویدئویی که حتی وصف آنهم سخت و درآور است.قسمتی از این فیلم تروریست های داعش را نشان می دهد که در حال بازی فوتبال با سرهای بریده شده شهروندان بی گناه هستند، کسانی که به دلیل اتهامات واهی کفر و همگامی با نظام سوریه در "عدا العمالیه" سلاخی شده اند.
این گروهک تروریستی تابع القاعده که عناصر آن از کشورهای مختلف آسیا، بالکان، آفریقا و برخی دولت های عربی خلیج فارس هستند در این تصویر برای رد گم کردن لباس افغانی پوشیده اند.


قسمت دیگری از فیلم که مربوط به کودکی در همین منطقه "عدرا العمالیه " است و از زبان شاهدان عینی که زنده مانده اند نقل شده است ، شاهدان می گویند این کودک که شاهد مرگ وحشتناک خانواده و نزدیکانش بوده در آخر تروریست ها خودش را برای سلاخی و ذبح به طرز فجیعی می برده اند مرتب فریاد می زد: شکایت شما را پیش خدا می برم، شکایت شما را پیش خدا می برم...

  • حیـدر کـرار

وقتی زنی در غیاب شوهر خود کولر خانه را روشن کند، ممکن است همسایه متوجه شود که زن در منزل است و به همین سبب مرتکب زنا و فحشا شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، علمای وهابی در چند سال اخیر، علاوه بر فتوای تحریم گروه های مختلف و مذاهب مخالفشان، اقدام به صدور فتواهای مضحکی کرده اند، که با هیچ منطقی قابل تفسیر نیست.

در آخرین نمونه از این گونه فتواها، یکی از سلفی های وهابی که بر روی صفحه تویتر، خود را " علامه ابوالبراء " می خواند، با صدور فتوایی اعلام کرد: روشن کردن کولر برای زن، در غیاب شوهر حرام است.

این علامه سعودی در توجیه این فتوا تاکید کرد: اقدام زن در روشن کردن کولر در غیاب شوهر، مساله ای بسیار خطرناک است و می تواند به رواج فحشا در جامعه بیانجامد.

وی افزود: وقتی زنی در غیاب شوهر خود کولر خانه را روشن کند، ممکن است همسایه متوجه شود که زن در منزل است و به همین سبب مرتکب زنا و فحشا شود.

  • حیـدر کـرار

با استفاده از این نرم افزار می توانید از انواع CD و DVD بدون توجه به قفل نرم افزاری و شاید بتوان گفت سخت افزاری آن کپی کرد. این نرم افزار CD را به صورت کپی برابر اصل (1:1) کپی می کند.

از نسخه 5 به بعد این نرم افزار علاوه بر CD می تواند انواع DVD شامل یک لایه و دولایه (یک رو و دو رو) را به جز DVD‌های فیلم کپی کند. برای کپی DVD‌های فیلم قفل دارد باید از AnyDVD استفاده کنید.

امکانات نرم افزار Clone CD 5.3.1.4 :

- کپی انواع CD و DVD در انواع DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD+R Dual Layer , DVD-RAM

- حالت کپی دقیق

- جایگزینی سکتور ساختگی به جای سکتورهای غیر قابل کپی (کپی CD به همراه قفل)

- کپی CD‌های صوتی به صورت اورجینال

- کار در ویندوز و شناسایی درایوهای CD‌و DVD و رایتر بدون نیاز به فایلهای ASPI

- تنظیم سرعت کپی بر اساس روش خواندن اطلاعات

- بازسازی سکتورهای ضعیف (CD کپی شده کیفیتی بهتر از اورجینال دارد)

- رابط کاربری ساده و آسان

- قابلیت تنظیمات پیشرفته در قالب Profile‌های کلی

- پشتیبانی از استاندارد ISO و UDF برای DVD‌هایی که فایل بزرگتر از 2 گیگ دارند

- رایت Image هایی که با AnyDVD ساخته شده اند

- قابلیت کپی انواع CD های قفل دار

- قابلیت کپی CD های خش دار و ارائه CD بدون مشکل

- دارای رابط کاربری فارسی

- بستن درب درایو CD و DVD با رایت کلیک کردن بر روی آن و انتخاب Close Tray

و ...

این نسخه کرک شده است و نیازی به اعمال کرک پس از نصب ندارد.

  • حیـدر کـرار

Virtual Clone Drive نرم افزاری برای ساختن درایو مجازی میباشد و به عنوان سی دی و دی وی دی فیزیکی عمل می کند. فایل های تصویری تولید شده با CloneDVD یا CloneCD می تواند بر روی یک درایو مجازی از هاردیسک و یا یک درایو شبکه نصب شود و مثل یک درایو سی دی و دی وی دی عمل کند. احتمالا بهترین نرم افزار درایو مجازی را میتوان برنامه CloneDrive نام برد, این برنامه این امکان را به شما خواد داد تا شما به عنوان درایو مجازی از آن استفاده کنید. برنامه Virtual CloneDrive از تمام فرمت های تصویری رایج مانند BIN و ISO پشتیبانی می کند و به طور همزمان می تواند ۸ درایو مجازی را ایجاد کند. هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت بر بال اندیشه دانلود نمایید.

دانلود با لینک مستقیم

1.67 مگابایت

soft98.ir (پسورد را تایپ کنید)

سافت 98

لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

  • حیـدر کـرار

این نرم افزار شامل زیارات و ادعیه مخصوص شب قدر - سخنرانی موضوعی - نوحه های مخصوص شهادت حضرت علی (علیه السلام) - فضیلت های شب قدر می باشد:
بخش زیارات و ادعیه شامل:
- دعای مخصوص شب های قدر
- زیارت امام حسین (علیه السلام) در شب های قدر
- دعای جوشن کبیر
- زیارت عاشورا
- دعای قرآن به سر گذاشتن
- دعای سلامتی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
در این قسمت فایل صوتی هر یک از ادعیه و زیارات به صورت مجزا قابل دانلود می باشد.


  • حیـدر کـرار

اینترنت با این که می‌تواند به عنوان وسیله‌ای بسیار جذاب و سرگرم‌کننده مورد استفاده قرار گیرد، اما چنانچه در این محیط اشتباه بسیار کوچکی از شما سر بزند، می‌تواند موجب بروز صدمات جبران‌ناپذیری برای شما شود. مثلا ممکن است شما پسوردتان را در سایت‌های نامعتبر وارد کنید، یا آدرس ایمیل‌تان را برای هر سایتی که آن را از شما درخواست کند بفرستید. تمام اشتباهاتی که ممکن است از دید شما پیش پا افتاده باشد، بعدا می‌تواند به دردسرهای بسیار بزرگی برایتان تبدیل شود.

اشتباه اول: دست‌کم گرفتن اطلاعات شخصی

حتماً در گشت و گذار‌تان در فضای مجازی به سایت‌هایی که می‌توانید به صورت مجانی در آنها عضو شوید برخورده‌اید، برای نمونه شبکه‌های اجتماعی مانند Facebook و گوگل همین امکانات را به شما ارائه می‌کنند. اولین گام برای پیوستن به این سایت‌ها وارد‌کردن اطلاعات شخصی شماست. بسیاری از شرکت‌ها با جمع‌آوری این اطلاعات، تبلیغاتی را برایتان ارسال می‌کنند، پس هر قدر این تبلیغات به شما و علایق‌تان نزدیک‌تر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که شما آن محصول را خریداری کنید. نتیجه عضوشدن در چنین سایت‌هایی حقیقتاً مجانی نیست، بلکه شما حق عضویت‌تان را با در اختیار گذاشتن اطلاعات محرمانه به آنها پرداخت می‌کنید.

البته این را هم باید اضافه کنیم که خیلی از این سایت‌ها درصددند از اطلاعات شخصی شما محافظت کنند که این کار با انجام تنظیماتی صورت می‌گیرد، ولی با تمام این احوال، این میزان محافظت صددرصد تضمین‌شده نیست، پس چنانچه در این سایت‌ها عضو هستید، عاقلانه‌ترین کار این است که مانع دسترسی سایت‌های تبلیغاتی به اطلاعات شخصی‌تان شوید. برای این منظور بهترین کار ایجاد تغییرات در قسمت Account setting این سایت‌هاست و تعریف محدودیت‌های مورد نظر‌تان برای آن شرکت‌هاست.

  • حیـدر کـرار
  • حیـدر کـرار

سؤال اینجاست کدام فرمت برای دانلود با کیفیت تر است؟

فرمت ها با توجه به حجمشان معمولا کیفیت های متفاوتی دارند

مثلا mpg کیفیتش بالاست یا mkv که معمولا تو نت و سایت میهن دانلود و غیره یافت می شود و مشتمل بر فایل ویدیویی و چند صدای مختلف و همچنین زیرنویس‌های مختلف می باشد..

بطور کل فایل های گرافیکی ,فیلم ,صوتی و... را فایل های چندرسانه ای (multimedia) می گویند.

برای فرمت فیلم میتوان به: AVI,MPEG,MP4,FLV,WMV,MOV,DVD,DIVX,3GP, و....اشاره کرد.
3gp فرمت فیلمی که توسط موبایل پخش می شود است.
MPEG فرمت استاندارد CD های ویدیویی است.
WMV فرمت استاندارد ویندوز است.
MOV فرمت Quick Time مربوط به کمپانی اپل است که زیاد فراگیر نیست.
mp4+FLV که فرمت فراگیر در اینترنت است و حجم کمی هم دارند. فرمت flv در مقایسه با  MP4، mp4 کیفیتش بالاتر است. flv را در سایت های پخش آنلاین معمولا استفاده میکنند که نسبت کیفیت به حجمش خوب است. ولی mp4 را چون حجمش بالاست استفاده نمی کنند.
AVI که در اوائل تقریبا تنها فرمت فیلم در کامپیوتر بوده.
DIVX در واقع فرمت جداگانه ای نیست,فقط یک codec برای فایلهای فیلم مثل AVI .
DVD که از فرمتهای مهم است.برای پلیرهای خانگی استفاده میشود.

  • حیـدر کـرار

تبلیغ ریشه در زندگی اجتماعی انسانها دارد، بدیهی است که  آن فروشنده یا تولید کننده‌ای با انجام امری سعی می‌کند که خریدار را بالقوه از تولید این محصول آگاه کند.
انجام این عمل با روش‌های گوناگونی انجام می‌شود، امروزه اینترنت سهم بسیار بالایی از تبلیغات را به خود اختصاص داده است که این روش از تنوع بالایی برخودار می باشد، مرسوم ترین تبلیغات اینترنتی استفاده از بنر ها می باشد، از اینروست که ما بر آن شدیم تا با فراهم آوردن مطلبی با عنوان سرویس های آنلاین سعی در ایجاد راه کاری مناسب برای ساخت بنر های تبلیغاتی در کمترین زمان و هزینه را داشته است.

  • حیـدر کـرار

در نرم افزار امام حسن علیه السلام در حد توان سعی کردیم  مطالبی قرار دهیم که همه از آن بتوانند استفاده کنند. و امیدواریم که این نرم افزار به کارتون بیاد و بتوانید بیشتر با امام حسن علیه السلام آشنا بشوید.

چند ویژگی از نرم افزار:
۱- دارای زندگی نامه امام حسن علیه السلام
۲-دارای احادیث زیبا از امام
۳- دارای داستان های زیبا و اموزنده از امام حسن علیه السلام
۴ – پاسخ به شبهات پیرامون امام حسن علیه السلام
۵- و خیلی ویژگی های دیگه که بعد از دانود میتوانید بهره ببرید.

  • حیـدر کـرار

خبری مبنی بر آنکه یک نرم ‌افزار تحریف شده قرآنی
که شامل متن عربی و ترجمه انگلیسی می باشد،
  در بازار محصولات دیجیتالی منتشر شده 
 اپلیکیشن های فارسی در میان ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد، اما بر این برنامه ها نیز به مانند دیگر اپلیکیشن ها نظارتی وجود ندارد و محتوای آن ها مورد بررسی دقیق قرار نمی گیرد. همین امر موجب شده بعضاً نرم افزار هایی خلاف واقع ساخته شده و با در اختیار کاربران قرار گرفتن به تحریفات گسترده دست بزند.

در این باره می توان به خبری که پایگاه اطلاع رسانی "hopeitw"  درباره تحریف متن نرم افزاری قرآن افشاء کرد، اشاره داشت.

  • حیـدر کـرار

شهادت به ولایت حضرت علی علیه السلام «اشهد ان علیا ولی الله» هیچ گاه جز اذان نبوده است. فقها نیز در کتاب های فقهی خود, یادآور شده اند که نبایستی کسی این شهادت را به نیت جز اذان بگوید. ولی مستحب است که انسان به دنبال شهادت به رسالت پیامبر صلی الله علیه و آله این شهادت را نیز ذکر کند; و آن را جز اذان به حساب نیاورد. سید اسماعیل مرعشی در کتاب «اهمیت اذان واقامه و سومین شهادت», دو حدیث را از کتاب «السلافة فی امر الخلافة» که اثر محقق و دانشمند بزرگ اهل سنت شیخ عبدالله مراغی مصری است نقل می کند و از این دو حدیث برمی آید که شهادت سوم از زمان رسول خدا وجود داشته است.
1- سلمان فارسی در عصر پیامبر در اذان و اقامه بعد از گواهی به یکتایی خدا و رسالت پیامبر صلی الله علیه و آله به ولایت امیرمؤمنان علی علیه السلام نیز شهادت می داد. یکی از اصحاب به محضر رسول خدا صلی الله علیه و آله رسید و عرض کرد: «ای رسول خدا, امروز موضوعی را شنیدم که قبلا نشنیده بودم. پیامبر فرمود: آن موضوع چیست؟ او عرض کرد: سلمان اذان می گفت. شنیدم او بعد از گواهی به یکتایی خدا و رسالت پیامبر (شهادتین) به ولایت علی علیه السلام گواهی داد (این ماجرا بعد از حجة الوداع و ماجرای غدیر رخ داده)». پیامبر فرمود: «سمعتم خیرا; چیز خوبی شنیده اید».

برچسب مربوط: اشهد ان علیا ولی الله، شهادت ثالثه، پیامبر اکرم و شهادت به ولایت حضرت علی در اذان

  • حیـدر کـرار

بعضی از وقت ها دلم می خواهد بعد از نماز با خدای متعال گفتگو کنم و بگویم:

سپاس خدایی را که یکتا و بی نیاز است که نه کسی فرزند اوست ونه او فرزند کسی است و نه هیچکس مثل و مانند و همتای اوست.

گاه گاهی دلم گرفته، انگار گمشده ای دارم وقت نماز که می رسد و با خدای سبحان ارتباط برقرار می کنم. بعد از اتمام نماز با خدای خویش درد دلی می کنم و با خود می گویم: سپاس که چنین خدایی دارم که تکیه گاه و توکلم همیشه به اوست.

خدایا! ای مهربانتر از مادر و ای بهترین محبوب... از تو خواهشی دارم، خواهش من چیزی نیست که یک برده از مولایش می خواهد، برده از مولا آزادی می خواهد ولی من این را نمی خواهم. خواهش من چیزی نیست که یک رعیت از پادشاه می خواهد، رعیت از مولا پول می خواهد، طلا می خواهد، زندگی می خواهد، اما من هیچ یک از اینها را از تو نمی خواهم؛

خواهش من اینست: خود را به من بشناسان آنطور که باید تو را بشناسم، آن طور که دوستانت تو را شناخته اند. طوری که بدانم بنده تو بودن کمال آزادگی است و دوست داشتن تو بالاترین ثروت است.

الهی! می خواهم آنطور که تو دوست داری باشم می خواهم آنطور باشم و آنطور زندگی کنم که دوستانت زندگی می کنند. پس دوستانت را هم به من بشناسان تا بتوانم مانند آنها باشم.

  • حیـدر کـرار

دانلود zapya کامپیوتر؛ ارسال فایل با وایرلس کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نسخه انگلیسی + فارسی zapya برای امروز، برنامه بی نظیر Zapya نسخه مخصوص کامپیوتر که قبلا نسخه اندروید آن مورد شناخت شما بوده، آماده کردیم.

خوب مطمئنم شما هم مثل خیلی از اندروید بازهای دیگه با این نرم افزار آشنایی دارید، این نرم افزار با استفاده از وای فای گوشی یا کامپیوتر به انتقال اطلاعات با سرعت بسیار بالا می پردازد.

این برنامه قادر است فایل ها را از طریق وایرلس با سرعت باور نکردنی 2 مگابایت بر ثانیه ارسال نماید!

  • حیـدر کـرار

راه حل ساده است... ابتدا فقط کافیست این برنامه را دانلود کنید و نصب کنید.. دانلود برنامه بلو استک bluestacks / دانلود بلو استک نسخه قدیمی (نسخه ای که بنده از آن استفاده می کنم)

  • حیـدر کـرار

اغلب افراد بر اثر بی توجهی یا کوتاهی در انجام فریضه الهی نماز، حق الله در ذمه آنها می آید و چه بسا هنگام قضا کردن این واجب الهی در شمارش خود به سختی و اشتباه بیافتد. بدین جهت نموداری جالب در باب نمازها و روزه های قضا شده یا نیابتی برای شما دوستان و مؤمنین طراحی گردیده که مشتمل بر تعداد نمازها و روزه ها به ترتیب ایام به مدت یک سال می باشد...امید است با استفاده دوستان و نشر این فایل بهره ای معنوی از این کار برده باشیم... شما هم اینک می توانید فایل pdf این طرح را از سایت بر بال اندیشه دریافت و استفاده نمایید.

دریافت با ذکر صلوات
 366 کیلوبایت        

لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

  • حیـدر کـرار

دانلود متن کامل قرآن کریم به همراه ترجمه حضرت آیت الله مکارم شیرازی (دام ظله)

در قالب  فایل ورد (word) و با حاشیه بندی صفحات و تعیین محدوده اجزاء و سور

هم اکنون می توانید این فایل را از سایت بر بال اندیشه  با لینک مستقیم دریافت نمایید.

   دریافت فایل با ذکر صلوات

    دریافت فونت استفاده شده
 1.6 مگابایت                   

لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

  • حیـدر کـرار
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران