|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

۱۸ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

به منظور حمایت از مسنجرهای ایرانی لینک های مربوط به این برنامه از تاریخ 1394/03/10 حذف گردید!

همچنین به سؤالات کاربران از قبیل رفع مشکلات و راهنمایی کردن؛ جواب داده نخواهد شد.

درباره وی چت (wechat)

WeChat یکی از بهترین مسنجرهای موجود  است که تا به امروز بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر را به سمت خود کشانده است و برای انواع سیستم عامل اندروید ، ویندوز فون، اپل، بلک بری و سمیبن نسخه های مختلف خود را عرضه کرده است. با این مسنجر می توانید به آسانی به چت با دوستانتان بپردازید . امکان چت به صورت صوتی ، تصویری و متنی در این نرم افزار قدرتمند قرار داده شده است که از جمله مسنجرهای متفاوت بوده و امکانات فراوانی را در خود نهفته است.

برخی از ویژگی های مسنجر WeChat :

  • امکان چت با دوستان به صورت صوتی با کیفیت بالا
  • برقراری چت های تصویری با کیفیت اچ دی
  • امکان چت به صورت گروهی
  • دارا بودن شکلک های جالب و جذاب
  • به اشتراک گذاری تصاویر و فایل ها با دوستان
  • افزودن دوستان به لیست مخاطبین با تکان دادن گوشی
  • پشتیبانی از ۱۸ زبان از جمله انگلیسی ، چینی و تایلندی
  • دعوت کردن دوستان به وی چت با استفاده از بارکد خوان
  • قابلیت گرفتن بکاپ و بازگردانی تاریخچه ی چت
  • چت با دوستان در یک جلسه چت زنده
  • امکان استفاده از wechat  در کامپیوتر

  • حیـدر کـرار

 

  • حیـدر کـرار

دانلود نرم افزار تن آپ TuneUp Utilities 2014 v14.0.1000.145 Final

برنامه های زیادی برای بهینه کردن ویندوز به بازار عرضه شده اند. اما در بین این برنامه‌ها برنامه ای که نظر کارشناسان و کاربران کامپیوتر را بیشتر به خود جلب کرده است این برنامه بوده است.

امکانات قابل توجه نرم افزار TuneUp Utilities 2014:

- دفرگ کردن درایوها

- مدیریت برنامه های Startup

- ارائه پیشنهاداتی برای افزایش سرعت سیستم

- بررسی خودکار سیستم و ذکر مشکلات

- دفرگ کردن رجیستری

- پاک کردن فایلهای اضافی

- افزایش امنیت ویندوز

- بهینه کردن سیستم با یک کلیک

- بررسی ارورهای هر پارتیشن و برطرف کردن آنها

- بازیابی اطلاعات پاک شده

- پاک کردن یک فایل بدون امکان بازیابی آن

- مدیریت Process های سیستم

- برنامه مدیریت Uninstall

و ...

  • حیـدر کـرار


نگـاره‌ صحنـه‌ای از غـدیـر خـم منسـوب به کتـاب الآثـــار البـاقیــة عن القــرون

الخـالیـــة متـعلق به بیـرونی در کتـــابخانـه دانشگــــاه ادینبورگ انگلستــان

تالیف رسالات گوناگون، جان شیفته وى را خشنود نساخت. لذا بر آن شد، مدینه فاضله اسلامى را به  امت اسلامى عرضه دارد و داستان سال دهم هجرت را در خاطره‌ها زنده کند و آن زمانى است که استعمارگران با حیله‌هاى خاص خود امپراطورى عثمانى را از بین برده‌اند و در عرصه عقیدتى، دولت سنى مذهبى را که به عنوان حکومت اسلامى بر سرزمین پهناورى حکومت مى کرد، از صحنه خارج ساخته‌اند. علامه امینى به عنوان آسیب شناس اجتماعى، اینگونه تشخیص داد که با زوال دولت عثمانى نباید به دولت‌هاى استعمارگر اجازه داد، تا جایگزین دولت؛ ولو ظاهراً اسلامى شوند.

  • حیـدر کـرار

برای نمایش بزرگتر تصاویر بروی آنها کلیک کنید

یکی از داستان های ساختگی درباره ابوبکر قضیه همراهی او با پیامبر(صلی الله علیه و آله)در غار است و آیه 40 توبه را در شأن او می دانند. حتی برخی این قضیه را دلیلی بر افضلیت ابی بکر بر دیگر اصحاب در بحث خلافت می دانند. که به تعدادی از دلایل در رد این افسانه پرداخته میشود:
الف) حضور همزمان در دو جا!
در صحیح بخاری آمده است که:7175 - حَدَّثَنَا عُثْمَانُ بْنُ صَالِحٍ، حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ وَهْبٍ، أَخْبَرَنِی ابْنُ جُرَیْجٍ، أَنَّ نَافِعًا، أَخْبَرَهُ أَنَّ ابْنَ عُمَرَ رَضِیَ اللَّهُ عَنْهُمَا، أَخْبَرَهُ قَالَ: «کَانَ سَالِمٌ مَوْلَى أَبِی حُذَیْفَةَ یَؤُمُّ المُهَاجِرِینَ الأَوَّلِینَ، وَأَصْحَابَ النَّبِیِّ صَلَّى اللهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ فِی مَسْجِدِ قُبَاءٍ فِیهِمْ أَبُو بَکْرٍ، وَعُمَرُ، وَأَبُو سَلَمَةَ، وَزَیْدٌ، وَعَامِرُ بْنُ رَبِیعَةَ»(الکتاب: صحیح البخاری ج9 ص71،المؤلف: محمد بن إسماعیل أبو عبدالله البخاری الجعفی،المحقق: محمد زهیر بن ناصر الناصر،الناشر: دار طوق النجاة (مصورة عن السلطانیة بإضافة ترقیم ترقیم محمد فؤاد عبد الباقی)،الطبعة: الأولى، 1422هـ،عدد الأجزاء: 9)
سالم غلام ابی حذیفه روزی که مهاجرین هجرت کردند و اصحاب پیامبر در مسجد قبا بودند که در میان آن ها ابی بکر و عمر و ابوسلمه و زید و عامر بن ربیعه بود.
  • حیـدر کـرار

نرم افزار CCleaner جدید ترین نسخه از نرم افزار رایگانی می باشد که یکی از مفید ترین ابزار های بهینه ساز سیستم های دسکتاپ و لپ تاپ ها به حساب می آید. همه ما می دانیم که به مرور زمان و بر اثر نصب و یا حذف نرم افزار های مختلف بر روی سیستم عامل، سیستم ما دچار افت سرعت شده و کارایی اولیه خود را از دست می دهد.

راه های زیادی برای بهبود عملکرد کامیوتر وجود دارد که یکی از بهترین آن ها استفاده از نرم افزار های بهینه ساز ریجستری می باشد. از این رو ما برای شما کاربران عزیز مهدی دانلود، نرم افزار CCleaner را آماده کرده ایم که با استفاده از آن می توانید به سادگی برای پاکسازی ویندوز و رجیستری ویندوز خود اقدام نمایید.

با حذف فایل های اضافه، مرتب کردن چینش فایل ها در درایو های سیستم خود و دیگر عملیاتی که توسط نرم افزار CCleaner می توانید انجام دهید، تفاوت در سرعت و کارایی سیستم خود را به وضوح مشاهده خواهید کرد. این گفته ها صرفا کلمات تبلیغاتی نیستند! کافیست یک بار سیستم خود را با ابزار های این برنامه بهینه کنید تا به یکی از میلیون ها هوادار نرم افزار CCleaner تبدیل شوید. شما هم اکنون می توانید نرم افزار CCleaner را از سایت ما دریافت نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CCleaner

- پاک سازی کامل هارد دیسک از برنامه های اضافی
- بهینه سازی ویندوز و بالا بردن سرعت آن
- نرم افزار CCleaner نیازی به کرک و سریال ندارد
- قابلیت پاک کردن اطلاعات بطور عادی و امنیتی (NSA, DOD) را دارد
- پاکسازی فایل های موقت، history آدرس ها، کوکی ها در اینترنت اکسپلورر
- رفع مشکل در هنگام پاک کردن Clipboard
- اضافه کردن مرورگر Safari
- بهینه سازی دسترسی به File System
- به روز رسانی موتور نصب کننده برنامه

فرمت: EXE

حجم: 4.28 مگابایت

دانلود: دانلود نرم افزار بهینه سازی کامپیوتر با CCleaner

رمز: www.mahdidownload.ir

منبع: مهدی دانلود

لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

  • حیـدر کـرار

حقیقت این است که امام جواد علیه السلام، بزرگ ترین و مهمترین کار را انجام داد. و اگر در طول زندگى پر برکتش، هیچ کارى نکرده بود جز همینکه پایه هاى امامت را استوار ساخت و خط وصایت و رهبرى را در اهل بیت علیهم السلام ادامه داد و حفظ کرد، همین بس است براى اثبات رفعت و والائى و عظمت و مجد مقام آن حضرت در طول زندگى .
چرا که مجرد وجود آن حضرت علیه السلام به عنوان زعیم و قائد و وصى و امامى که تمامى دشمنان، از اینکه بتوانند به مقام و شخصیت او آسیبى برسانند عاجز گشتند و على رغم خردسالى او و اینکه از هیچ کس جز پدرش که مدتى کم و غیر قابل ذکر را با او به سر برد، علم و معرفتى فرا نگرفته بود، نتوانسته اند در بزرگ ترین ادعایى که داشت با او مقابله کنند...
و نیز قبول امامت و رهبرى او از جانب شیعیان و ملتزم شدن آنان به وصایت و زعامت آن حضرت، در حالى که شیعه متعهد بود به پیروى مطلق از عقل و منطق و همراهى با دلیل قاطع و برهان روشن، در هرگونه شرائط و با هر پیامدى ...
این دو موضوع، از بزرگ ترین و قاطع ترین ادله و براهین حقانیت این خط، و سلامت این راه و روشنى این مسیر مى باشد.

شهادت مظلومانه امام جواد علیه السلام بر شیعیان جهان تسلیت باد

بقیه را در ادامه بخوانید

  • حیـدر کـرار

یکی از مواردی که ما همیشه به آن خیلی بر می خوریم انتقال از فلش مموری به فلش مموری دیگر و یا از رم به فلش مموری و بر عکس. بارها شده برای این کار باید سیستم رایانه شخصی را روشن نموده تا این عملیات رو انجام دهیم ولی با این اختراع جالب دیگر احتیاجی به رایانه شخصی و جود ندارد و به راحتی می توانید انتقال را انجام دهید.

این دستگاه که  یو اس بی  به  یو اس بی (USB2USB)  نام دارد این امکان رابه وجود آورده است که به راحتی شما فایل داخل مموری های مختلف را به سایر مموری ها کپی کنید

روش کار به این گونه هست که :

دو پورت یو اس بی  روی دستگاه تعبیه شده شما می توانید دو فلش مموری خود را متصل کنید و در قمست دیگری از دستگاه شیار مخصوص رم های گوشی و دوربین که به صورت SD  است را دارا می باشد.

بعد از متصل کردن حافظه های مورد نظر خود  دستگاه  به کمک مدیریت قوی فایلی که در اختیار دارد اطلاعات هر دو حافظه رو به روی صفحه می آورد و شما می توانید به روش  Drag & Drop  عملیات انتقال فایل را انجام دهید.

  • حیـدر کـرار
  • حیـدر کـرار

خالد بن سعید بن العاص قبل از ابوبکر اسلام آورده است و اولین کسى که به اعتراف ـ محمد بن ابى بکر ـ و دهها نفر از محققان و مؤرخان اسلام آورد، حضرت على علیه السلام بود. چنانچه در نامه اى براى معاویه این حقیقت را اعتراف کرده و عمر نیز قبل از ابوبکر اسلام آورده و ابوبکر بعد از پنجاه و اندى اسلام آورد. پس چرا اینقدر واقعیات را وارونه می کنید؟ و دائماً چنین مى گویید: اولین مردى که اسلام آورد ابوبکر بود. منظور شما از این جعلیات و دروغ پردازیها تراشیدن فضائل بیشترى براى خلیفه اول است یا انکار فضائل حضرت على علیه السلام است؟

1ـ نامه فرزند ابوبکر: «فکان اوّل من أجاب و أناب و آمن و صدّق و وافق فأسلم، وسلّم، اخوه و ابن عمه علی و هو السابق المبرز فی کلِّ خیر، اوّل الناس إسلاماً»([2]).

2ـ ابوالیقظان مى گوید: اِنَّ خالد بن سعید بن العاص أسلم قبل أبی بکر الصدیق.([3])

3ـ سعد وقاص مى گوید: ابوبکر اولین کسى نبود که مسلمان شد، بلکه قبل از او بیش از پنجاه نفر مسلمان شدند([4]).

4ـ زهرى مى گوید: عمر پس از چهل و اندى نفر از مرد و زن، اسلام آورد.([5])

  • حیـدر کـرار


 

سؤال 1                    سؤال 2                    سؤال 3                  سؤال 4                    سؤال 5          

  

  سؤال 6                     سؤال 7                    سؤال 8                  سؤال 9                    سؤال 10        

  

    سؤال 11                   سؤال 12                  سؤال 13                  سؤال 14                 سؤال 15         

 

    

  • ۱۱ مهر ۹۲ ، ۲۲:۳۸

در کتابهای شما آمده است که ابوبکر پس از پنجاه نفر و حتى پس از عمر بن خطاب اسلام آورد، چنانچه از سعد بن ابی وقاص نقل شده است که ادعاى بعضى، مبنى بر اینکه او اولین مردى است که اسلام آورد، دروغ و کذب است; «محمد بن سعد، قلت لأبی، أکان ابوبکر اولکم اسلاماً؟ فقال: لا و لقد اسلم قبله اکثر من خمسین.»([1])

عسقلانى مى گوید: «... فقد کان حینئذ جماعة ممن أسلم لکنهم کانوا یخفونه من أقاربهم»([1])

  • حیـدر کـرار

جنگ نرم یعنی این...

ببینید چطوری ناخود آگاه با ما بازی میکنند!!!؟

خراب کردن مسجد توسط پرندگان خشمگین

  • حیـدر کـرار

حجاب+ساپورت+منجی سلام..

دیگر وقت آن رسیده که سکوتم را بشکنم و دراین جنگ نرم با سلاح قلم بر دشمنان  یورش برم تا... شاید بعضی از مسئولین در خواب مانده و بعضی ازعلما و روحانیونی که احیانأ از تأثیرکلامشان اطمینان ندارند این نوشته ها را دیده و به جنب وجوش بیفتند، هرچند شاید آن ها هنوز هم از بحث و پیگیری این مسائل خجالت می کشند وسطح آن را پایین تر از سطح علمی و معنوی خود می بینند.

  • hoda12

آنتی ویروس نود 32، نسخه 6.0.3 نهایی - ESET NOD32 Antivirus 6.0.3

دانلود آنتی ویروس نود 32، نسخه 6.0.3 نهایی

ESET NOD32 Antivirus 6.0.3

نسخه جدید آنتی ویروس نود 32، یعنی ESET NOD32 Antivirus 6.0.3 منتشر شد!

آنتی ویروس نود 32، از معروف ترین و قدرتمند ترین آنتی ویروس های دنیاست. این آنتی ویروس مخصوصا در بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی دارد.

برخی از آنتی ویروس های رایگان (که بدون دردسر هم آپدیت میشوند) تفاوت چندانی با آنتی ویروس های معروف (مثل نود 32 و کسپرسکی) ندارد، اما به خاطر سابقه و شهرت آنها، هنوز هم بسیاری از کاربران ترجیح میدهند از آنتی ویروس های سنگینی مثل نود 32 استفاده کنند.

در هر صورت برای این دسته از کاربران، در این مطلب جدیدترین نسخه از آنتی ویروس نود 32 را تهیه کرده ایم.

در نسخه جدید آنتی ویروس Nod 32 ، تغیبرات زیادی چه از نظر ظاهری و چه از نظر امکانات نرم افزار ایجاد شده است. که باعث شده منابع کمتری از سیستم را مصرف کند و کار با آن سریع تر و ساده تر باشد.

  • حیـدر کـرار

دانلود مستقیم Nitro PDF Reader – مشاهده و ویرایش PDF

نرم افزار مشاهده و ویرایش فایل های پی دی اف

Nitro PDF Reader 3.5.2.10

Nitro PDF Reader نرم افزاری سبک و حرفه ای و رایگان بوده که امکان مشاهده و ویرایش فایل های پی دی اف رو به شما می دهد. این برنامه می تواند جایگزین مناسبی برای نرم افزار های دیگر باشد. رابط کاربری مناسب این نرم افزار از نقاط قوت آن بوده و کار با آن بسیار راحت است. امکانات مختلفی این برنامه در اختیار شما قرار می دهد از جمله مشاهده ی فایل های PDF و زوم روی آنها ، نمایش تمام صفحه ، نمایش صقحه به صفحه و غیره… هم اکنون می توانید این نرم افزار کاربردی را از این سایت دریافت کنید . . .

فرمت: EXE

حجم: 26 مگابایت

دانلود: لینک مستقیم

رمز: www.asrdownload.com

لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

  • حیـدر کـرار

دانلود مستقیم  WinRAR v4.2 Final نرم افزار وینرر برای کار با فایل های فشرده

دانلود نرم افزار فشرده سازی WinRAR جدید

WinRAR v4.20 Final x32 & x64

WinRAR ابزاری بسیار مفید برای کار با انواع فایل های فشرده می باشد. این نرم افزار قادر است فایل های شما را با فرمت rar فشرده کرده و تا حد ممکن از حجم آنها بکاهد. تفاوت شاخص فرمت rar با zip در سایز کلی آنهاست. این نرم افزار قادر است فایل های شما را بیشتر از فایل های فشرده شده zip کاهش حجم دهد. نرم افزار WinRAR قادر به پشتیبانی و باز کردن فایل های فشرده مختلفی از جمله tar, cab, jar, 7z, iso, gz و غیره می باشد.همینک ورژن جدید این نرم افزار را می توانید از این سایت دریافت و استفاده نمایید.

بعضی از قابلیت های کلّی نرم افزار WinRAR:

-  پشتیبانی از انواع فایل های فشرده

-  کاهش چشمگیر حجم فایل ها

-  برتری نسبت به فرمت zip

-  امکان ایجاد فایل های exe با ساختار فشرده و اجرا بدون نیاز به winrar

-  پسورد گذاری حرفه ای روی فایل های فشرده

-  پشتیبانی از زبان های مختلف جهانی از جمله فارسی

-  قابلیت repair فایل های فشرده

-  سازگاری کامل با انواع ویندوز از جمله هفت

-  پشتیبانی از فرمت های مختلف فایل های فشرده

-  امکان اسکن های فایل های فشرده به وسیله آنتی ویروس

-  و غیره …

هم اکنون می توانید این نرم افزار کاربردی را از وب سایت عصر دانلود دریافت نمایید.

* برای کرک شدن نرم افزار ، فایل Keygen را اجرا کرده و install کنید.

 فرمت: exe

 حجم: 1.5 مگابایت

دانلود: دانلود Winrar سیستم 32 بیتی | لینک کمکی

دانلود: دانلود Winrar سیستم 64 بیتی | لینک کمکی

رمز: www.asrdownload.com

لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

  • حیـدر کـرار

دانلود فلش پلیر با لینک مستقیم Adobe Flash Player 11.6 Final x32/x64

دانلود فلش پلیر برای کلیه سیستم ها و مرورگر ها

Adobe Flash Player 11.6 Final x32/x64

Adobe Flash Player یکی از پرکاربرد ترین پلاگین هاست که باید روی هر سیستمی نصب باشد. فلش پلیر برای بسیاری از فعالیت های اینترنتی و غیر اینترنتی می تواند به شما کمک کند. از جمله مشاهده ویدئو های آنلاین در اینترنت ، بازی های فلش ، مشاهده بعضی از تبلیغات اینترنتی و غیره … همینک در این بخش فلش پلیر را برای انواع مرورگر های اینترنت (فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر، کروم، اپرا، نت اسکیپ، سافاری و غیره) و انواع ویندوز ها از جمله ایکس پی و 7 آماده دانلود کرده ایم. می توانید نسخه به روز فلش پلیر را از این سایت دریافت کنید .

برای مرورگر Internet Explorer سیستم 32 و 64 بیت / لینک کمکی

برای مرورگر FireFox,Chrome,Safari,Opera سیستم 32 و 64 بیت / لینک کمکی

دانلود فلش پلیر ویندوز xp و 7 و 8 / لینک کمکی

دانلود فلش پلیر مکینتاش Mac OS / لینک کمکی

دانلود فلش پلیر سیستم لینوکس / لینک کمکی

رمز: www.asrdownload.com

منبع: عصر دانلود

لطفا در صورت عدم دانلود، خرابی لینک را در این قسمت نظرات گزارش دهید.

  • حیـدر کـرار
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران