|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

ضیافت اوباما در کاخ سفید

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۱ ق.ظ

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، استاد حسن رحیم‌پور ازغدی در یکی از سخنرانی هایش با اشاره به نکته ای مهم گفت: اگر شما برخی شعارهای اسلام را سر ندهید و به برخی آیه‌های قرآن عمل نکنید و دنبال یاری مظلوم نباشید و به ظالم کاری نداشته باشید، قول می‌دهم همین آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها، حلیم و قیمه تاسوعا و عاشورا را رایگان بپزند و بین شما توزیع کنند...
افطاری امسال کاخ سفید به مسلمانان که می توان اسلام آمریکایی را در پهنه تصویر مشاهده کرد! توضیح بیشتر + دیگر تصاویر را در ادامه مطلب ببینید...

«باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا که پس از یک سفر چهار روزه به ایالات کالیفرنیا در ساعات پایانی یکشنبه به شهر واشنگتن بازگشت، به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان، دوشنبه شب در کاخ سفید میزبان گروهی از مسلمانان آمریکا در مراسم افطار کاخ سفید بود.

رئیس جمهور آمریکا در جمع حدود ۴۰ تن از اعضای جامعه دیپلماتیک و برخی از اعضای کنگره گفت: ما تاکید داریم که دین ما هرچه باشد، همگی یک خانواده هستیم.

در میان میهمانان چهره‌های جوانی از جمله «سامانتا الوف» که به دادگاه عالی آمریکا رفت تا از حق خودش برای پوشیدن روسری دفاع کند، دیده می‌شد.

سنت برگزاری ضیافت افطار در کاخ سفید را «بیل کلینتون» رئیس جمهوری اسبق آمریکا بنیان گذاشت و «جرج بوش» جانشین جمهوری‌خواه او نیز این سنت را ادامه داد.

اوباما سومین رئیس جمهور آمریکا است که هر سال در پایتخت این کشور میزبان مراسم افطار می‌شود.

رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته و به مناسبت آغاز ماه رمضان، در پیام تبریکی به مسلمانان جهان گفت ماه رمضان زمانی است برای خانواده‌ها و گروه‌های اجتماعی که برای افطار و نماز در کنار هم باشند. امری که نماد فرهنگ غنی و متنوع جامعه مسلمانان است.

وی در بخش دیگر از این پیام، با بیان این که رمضان زمانی روحانی برای نشان دادن شکرگزاری از رحمت خداوند است، گفت: این ماه فرصتی برای مسلمانان سراسر جهان است که می‌توانند به کسانی که گرفتار جنگ، گرسنگی، فقر و بیماری هستند کمک‌رسانی کنند.

این سخنان رئیس جمهور آمریکا در حالی عنوان می‌شود که با حمایت‌های آمریکا از تروریست‌های تکفیری جنگ و درگیری در برخی از کشورهای خاورمیانه بویژه سوریه، یمن و عراق جان بسیاری از مردم این کشورها را گرفته و بسیاری را هم آواره و بی‌خانمان کرده است.

باراک اوباما در حالی این ضیافت افطار را برگزار کرده که به دلیل سیاست‌های نژادپرستانه دولتش، سیاه‌پوستان آمریکا همچنان در محدودیت و محرومیت به سر می‌برند.

به دنبال بالاگرفتن اعتراضات به تبعیض نژادی در آمریکا اوباما دیروز به وجود نژادپرستی در این کشور به شکل بی‌سابقه‌ای اذعان کرد و با تاکید بر آنکه خود او از مادر سفیدپوست و پدر سیاه‌پوست متولد شده اعلام کرد: رویکردها و مواضع نسبت به نژاد در آمریکا بطور قابل ملاحظه‌ای بهبود یافته اما میراث برده‌داری سایه طولانی افکنده و هنوز این میراث بخشی از دی‌ان‌ای ما است.

http://s6.picofile.com/file/8195608300/iftar_dinner.jpg

http://s6.picofile.com/file/8195607468/520daa16d145737705775e8ecd1251b6.jpg

http://s3.picofile.com/file/8195607476/70083ada200a8775eb838ac5f69cd53c.jpg

  • حیـدر کـرار

نظرات (۶)

سلام سلام خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم موفق باشین
  • خانم والیوم
  • آقای پور ازغدی ک هرچی میگه حرف حقه ولی کو گوش شنوا..
    مرسی جالب بود نمیدونستم:)
  • پیمان پورجبار
  • سلام.امریکا استاد بازیهای سیاسی هست اما همیشه وقیحانه افتضاح میکند.
    سلام علیکم....باز جای شکرش باقی هست یه عده از داغ تقدیر و تشکر از کار جناب اوباما نکردند....
    ومکرو مکرالله والله خیر الماکرین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    |بر بال اندیشه|

    » بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

    دنبال کنندگان ۴ نفر
    این وبلاگ را دنبال کنید
    تبلیغات
    Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران