|بر بال اندیشه|

سلام خوش آمدید

«جرج واشنگتن» از روؤسای جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا بوده است. در این تصویر، تعدادی از شاهزادگان آل سعود که به ایالات متحده آمریکا سفر کرده بودند، بر سر قبر وی حاضر شده و قبر او را زیارت کردند. آیا زیارت قبر رئیس جمهور سابق آمریکا حلال است و شرک به شمار نمی رود اما زیارت قبور ائمه اهل بیت علیهم السلام و معصومین حرام و شرک است؟ ببینید چگونه برای نشان دادن نوکری خود به پابوسی قبر یک حاکم کشور جنایتکار می روند..

این تصویر که چندی پیش از سوی یک موسسه آمریکایی منتشر شد، نشان می دهد که ملک سعود برادر ملک سلمان و شاه اسبق عربستان (ولی عهد وقت) و هیأت همراه، در سفر سال 1947م. به آمریکا چگونه با خضوع و خشوع به زیارت! قبر جورج واشنگتن شتافته اند و برای عرض ارادت خود، به وی تاج گل اهدا می کنند.

http://s3.picofile.com/file/8213849300/index%DA%A9%D9%85%D9%86.jpg

این اقدام سردمداران تکفیر و تروریسم در حالی صورت گرفت که 22 سال پیش از آن یعنی در سال 1925م. و با فتوای مفتیان دربار سعودی، زیارتگاه های مطهر ائمه اهل بیت (علیهم السلام) و عمو همسران پیامبر (صلی الله علیه و آله) و برخی دیگر از اصحاب آن حضرت در بقیع، تخریب شد و تا امروز هم تروریسم دولتی آل سعود، از نزدیک شدن مسلمانان به قبر پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) و ائمه (علیهم السلام) و ایستادن در برابر آنها، به شدت و با برخورد وقیحانه، جلوگیری می کنند و زیارت قبور پیامبر (صلی الله علیه و آله) و ائمه مسلمین را شرک می دانند؛ در حالی که خود به زیارت قبر سردمداران جنگ و بینانگذاران اسلام ستیزی در آن سوی دنیا می شتابند.

نظرات (۱)

دایرکتوری تبادل لینک - با هر بازدید وبلاگتان را ثبت کنید و شاهد افزایش بازدیدکنندگان وبلاگتان باشید.

http://www.Linc.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
|بر بال اندیشه|

» بـا قـرار دادن کـد لـوگـوی حمـایتی مـا در سایـت یـا وبـلاگ خود، ضمن یـاری در جهت گســترش عقــاید، زمیــنه آشنـایـی دیــگر کاربـران را بـا ایـن سایت فراهـم آوریـد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران